Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:17:11 GMT

ادارات برگزیده استان یزد در حوزه نماز تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۵۵۱۹

ادارات برگزیده استان یزد در حوزه نماز تجلیل شدند

ادارات برتر استان یزد در حوزه اقامه نماز اول وقت و ترویج نماز در بین کارکنان خود تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مدیر امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور پیش از ظهر امروز در اجلاس استانی نماز یزد که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه در دنیا با خلا محتوا و پیام روبرو هستیم، اظهار داشت: امروز تنها پیام آزادی بخش ملت عزیز و سرافراز ایران می‌تواند بی‌محتوایی در جهان را پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود دریس با اشاره به اینکه تکنولوژی فضای مجازی بهترین ابزاری است که می‌تواند برای انتقال این پیام و محتوای آزادی بخش ملت ایران به جهانیان مورد استفاده قرار گیرد، خاطرنشان کرد: فضای مجازی را هم می توان به عنوان یک بلا مورد بررسی قرار داد و هم اینکه این بلا را به یک فرصت ارزشمند تبدیل کرد.

مدیر امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر اینکه نقشه راه در این عرصه توسط مقام معظم رهبری به بهترین شیوه ممکن ترسیم شده است، خاطرنشان کرد: تنها لازم است با برنامه ریزی مناسب، در راستای عمل به این نقشه راه حرکت کنیم.

وی یکی از اقدامات صورت گرفته در ارتباط با تبلیغ نماز در فضای مجازی را راه اندازی روبات تلگرام به آدرس @salat51bot دانست و گفت: در این ربات بیش از 2 هزار محتوای تخصصی و کاربردی در ارتباط با نماز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در این همایش از شرکت آب و فضلاب استان یزد، اداره کل فنی و حرفه‌ای استان یزد، شرکت برق منطقه‌ای استان یزد، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان یزد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد، سازمان جهاد کشاورزی یزد، شرکت تولید برق استان یزد، اداره کل بهزیستی استان یزد، اداره کل بازرسی استان یزد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان یزد به عنوان ادارات برتر یزد در زمینه ترویج نماز  تجلیل شد.

انتهای پیام/

R41376/P1494/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»