Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-29@16:02:31 GMT

الگوی آمریکایی علی حسینی برای بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۷۶۴۵

وزنه‌بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم کشورمان می‌گوید از دونده سرشناس آمریکایی در بازگشت به میادین الگو گرفته است.به گزارش بلاغ، سعید علی‌حسینی که پس از هشت سال محرومیت در بازگشتش به روی تخته وزنه‌برداری، در دسته 105+ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در آناهیم آمریکا موفق به کسب مدال برنز یکضرب و کسب مدال برنز دوضرب شد و در مجموع هم به مدال نقره دست یافت، می‌گوید از جاستین گاتلین، دونده سرشناس آمریکایی الهام گرفته که پس از بازگشت از محرومیت بر اوسین بولیت جامائیکایی غلبه کرد و به قهرمانی مسابقات جهانی دوومیدانی در لندن رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌حسینی 29 ساله که در سال 2009 زمانی که تنها 21 سال سن داشت، به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگش با محرومیتی مادام‌العمر از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری مواجه شد و در نهایت با حکم دادگاه حکمیت ورزش (CAS) این حکم به هشت سال محرومیت کاهش یافت، در گفت‌وگو با سایت «اینساید دِ گیمز» گفت: صددرصد به فکر حضور در بازی‌های المپیک 2020 هستم. المپیک پیش‌رو برای من است.

وی ادامه داد: جاستین گاتلین هم پس از دو محرومیت موفق به کسب قهرمانی شد. او یک اسطوره است. من هم در این راه از او الگوبرداری کرده‌ام، اما او جثه ریزتری نسبت به من دارد، از این‌رو من نفر اول در زمینه بازگشت رویایی هستم و آماده‌ام تا به سطحی دیگر بروم.

وزنه‌بردار دسته 105+ کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: ترجیح می‌دهم در مورد گذشته صحبت نکنم، اما این درست است که نفوذهایی از بیرون در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری وجود دارد.  

علی‌ حسینی که در این سال‌ها که به دلیل محرومیت به دور از میادین مسابقه بوده، مشغول به تحصیل در رشته پزشکی ورزشی بود و اکنون در آستانه گرفتن مدرک دکتری است، تأکید کرد: چهار سال اول محرومیت برایم خیلی سخت بود. پس از حکم دادگاه CAS تمریناتم را از سر گرفتم و به خودباوری مجدد رسیدم و می‌دانستم که می‌توانم با قدرت به مسابقات بازگردم.

وزنه‌بردار کشورمان خاطرنشان کرد: کسانی که به من نزدیک هستند، می‌دانند که من فردی مذهبی و بااعتقاد هستم. بر این باورم که هر چیزی یک حکمتی دارد. به هر حال از خداوند بابت تصمیم دادگاه CAS سپاسگزارم و اکنون اینجا هستم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟

پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدار‌های حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می‌گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی‌هایی می‌کنند، اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی‌تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه‌ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می‌کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و، چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می‌توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه‌ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.
عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است. 


منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس ، استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف