Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بیانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : برنامه جدی و اصلی هیات بوکس گلستان در سال های اخیر ، تمرکز بر شناخت استعدادها در رده های سنی پایه با هدف تشکیل تیم قدرتمند استان در آینده و افزایش امیدها برای کسب مدال های ارزشمند مسابقات معتبر است .
وی بیان کرد: هم اینک تیم های بوکس پایه گلستان ، جزو مدعیان اصلی این رده ها در کشور به حساب می آیند که اگر این روند ادامه پیدا کند بی شک گلستان در آینده به یکی از مراکز اصلی مدال آوری این رشته در کشور تبدیل می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات بوکس گلستان افزود : برگزاری دوره های متعدد آموزشی برای مربیان و تلاش برای راه اندازی هیات های بوکس در همه شهرستان ها با هدف شناسایی هر چه بیشتر استعدادها ، راهکارهای در پیش گرفته شده برای رسیدن به این اهداف در بلند مدت است.
بیانی از تلاش برای راه قهرمانی_جهان_تیم_وزنه_برداری_کشورمان_را_تبریک_گفت_عکس">قهرمانی_تیم_ملی_وزنه_برداری_را_تبریک_گفت">جوانان">اندازی اولین پایگاه قهرمانی_جهان_تیم_وزنه_برداری_کشورمان_را_تبریک_گفت_عکس">قهرمانی بوکس کشور در گلستان خبر داد و گفت: رایزنی با مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده و امیدواریم با حمایت بیشتر در آینده نزدیک شاهد راه اندازی پایگاه قهرمانی بوکس به عنوان محلی برای شکوفا شدن هر چه بیشتر استعدادهای این رشته در استان و کشور باشیم .
وی بیان کرد : در صورت راه اندازی این پایگاه ، گلستان به محل اصلی برگزاری اردوی تیم های ملی بوکس تبدیل می شود و ورزشکاران استان می توانند از این فرصت برای تمرین با ملی پوشان و افزایش کیفیت فنی خود استفاده کنند .
رییس هیات بوکس گلستان افزود : یکی از برنامه های جدی گلستان برای ارتقای بیشتر بوکس در رده های سنی پایه ، تلاش برای به خدمت گرفتن یک مربی بادانش ملی و یا بین المللی است.
بیانی ادامه داد: سال گذشته با یک مربی مشهور قزاقستانی گفتگو کردیم اما هزینه بالای جذب این مربی ما را از استخدام پشیمان کرد و تصمیم گرفتیم از یک مربی داخلی استفاده کنیم که این قرارداد به زودی بسته خواهد شد .
وی به میزبانی گلستان از رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی گرامیداشت شهدای محیط زیست اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها که طی آذرماه در گرگان برگزار می شود 47 بوکسور از 22 استان کشور برای کسب سهمیه حضور در تیم ملی با هم مسابقه می دهند.
به گفته وی؛ همچنین 5 بوکسور گلستانی تلاش می کنند با بهره مندی از آمادگی فنی و استفاده از امتیاز میزبانی ، از سکوی قهرمانی این رقابت ها بالا رفته و عضو تیم ملی شوند.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است