Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه نجف گفت: امروز امت اسلامی بازگشت به سمت هویت اصیل خود را آغاز کرده است، اکنون ملت‌های اسلامی خواستار بازگشت به هویت اصلی خود هستند که این موضوع سبب ترس استکبار جهانی شده است.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، آیت‌الله سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف امروز(15آذرماه) در کمیسیون نقش خودباوری مسلمانان و اتحادیه‌های تقریب نهاد در تشکیل تمدن نوین اسلامی که در سالن زرین هتل آزادی برگزار شد، با اشاره به پنج عنوان اصلی اقدامات استکبار جهانی برای فریب امت اسلامی اظهار داشت: اولین اقدام برای فریب مسلمین توسط غرب را می‌‌توان با عنوان " ملی‌گرایی " نام برد که این فریب جهان اسلام را با مشکلات مختلفی روبرو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نظریه‌های فردگرایی همیشه با محوریت بی‌توجهی نسبت به منافع اجتماعی، سرپیچی افراد از قانون بر اساس آزادی مطلق انسان و تقلید کشورهای عقب‌مانده از پیشرفته‌ها توسط کشورهای استکباری دنبال می‌شود که در اصل این نظریه‌ها با مفهومی اشتباه از خودباوری گره خورده است.

امام جمعه نجف اشرف تاکید کرد: در آموزه‌های دینی ما نیز به همکاری با یکدیگر تاکید شده است، با این وجود رسیدن به خودباوری به عنوان یکی از اصول هویت اسلامی نیازمند خداوند محوری است، بنابراین باید موضوع خداشناسی را مورد توجه قرار داد.

آیت‌الله قبانچی یادآور شد: برای افزایش ارتباط بین کشورهای رعایت قوانین انسانی و دینی یک راه‌کار است، بر اساس اصول دینی و انسانی هر مسلمانی نسبت به انسان‌های دیگر مسؤولیت دارد.

وی در پایان گفت: امروز امت اسلامی بازگشت به سمت هویت اصیل خود را آغاز کرده است، اکنون ایران، سوریه، بحران یمن، پاکستان، افغانستان و دیگر ملت‌های اسلامی خواستار بازگشت به هویت اصلی خود هستند که این موضوع سبب ترس استکبار جهانی شده است.

پایان پیام/523

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است