Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم استقلال_با_عصبانيت_ورزشگاه_آزادی_را_ترك_كرد">شهباززاده_با_ناراحتی_هواداران_فوتبال_رشت_تصاویر">ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">استقلال_در_کشور_سوم_به_مصاف_الهلال_و_الاهلی_می_روند">فوتبال استقلال_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">شهباززاده_به_دلیل_خط_خوردن_از_ترکیب_هجده_نفره_استقلال_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد_عکس">سپاهان اصفهان هنگام ورود به زمین از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت. آفتاب‌‌نیوز : دیدار دو تیم استقلال_عکس">استقلال تهران و استقلال_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">شهباززاده_با_ناراحتی_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">سپاهان اصفهان از هفته پانزدهم لیگ و از ساعت ۱۷.۳۰ در استقلالی_ها_نظاره_گر_بازی_پرسپولیس_تصاویر">هواداران_باز_شد_عکس">استقلال_در_روز_بازرسی_ویژه_خبرنگاران_ترکیب_اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15922712/ستاره_گران_قیمت_استقلال_عکس">استقلال_قهر_کرد">سپاهان_مشخص_شد">ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
*استقلال_در_روز_بازرسی_ویژه_خبرنگاران_ترکیب_هواداران_استقلالی_ها_نظاره_گر_بازی_پرسپولیس_تصاویر">هواداران_باز_شد_عکس">استقلال">سپاهان_مشخص_شد">هواداران_استقلال">زلاتکو استقلال_با_عصبانيت_ورزشگاه_آزادی_را_ترك_كرد">شهباززاده_با_ناراحتی_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">سپاهان_برابر_استقلال_اعلام_شد">کرانچار سرمربی شهباززاده_با_ناراحتی_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">سپاهان که به همراه بازیکنانش داخل رختکن نرفته و روی نیمکت نشسته بود، از سوی هواداران استقلال تشویق شد.
* هواداران استقلال به محض شنیدن خبر قهر سجاد شهباززاده مهاجم این تیم، علیه او شعار دادند.
*به دلیل سرما و آلودگی شدید هوا استقبال چندانی از این دیدار نشده است.
*ماموران انتظامی ورودی هواداران سپاهان و استقلال را از یکدیگر جدا کرد تا آنها با یکدیگر درگیر نشوند.
*هواداران استقلال به تشویق سرمربی و دروازه بان استقلال پرداختند.
*هواداران سپاهان هم علیه سرمربی استقلال شعار داده و زلاتکو را تشویق کردند.
مهاجم استقلال ورزشگاه آزادی را ترک کرد!
سجاد شهباززاده به دلیل اینکه در ترکیب اصلی استقلال برابر سپاهان قرار نداشت، دقایقی قبل از شروع این مسابقه از ورزشگاه آزادی خارج شد.
سجاد شهباززاده که در هفته های گذشته عملکرد قابل قبولی در خط حمله آبی پوشان نداشت امروز به محض ورود به ورزشگاه وقتی متوجه شد در ترکیب اصلی استقلال، قرار ندارد  با ناراحتی ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
به جای شهباززاده، علی قربانی و مهدی قائدی در خط حمله استقلال حضور دارند.
منبع: مهر

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران

پرسپولیس در میان استقبال هوادارانش از هتل امیرکبیر اراک، عازم ورزشگاه امام خمینی شد تا برابر آلومینیوم در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران قرار بگیرد.

دریافت 14 MB

   

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن