Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمن در طول سال‌های اخیر تلاش کرده است با طرح‌های مختلف بین شیعه وسنی اختلاف بیاندازد که با تدابیری توانستیم جلوی آن را بگیریم اما این اقدامات باید بیش از پیش افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، محمدالعاصی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شامگاه چهارشنبه(15آذرماه) در نشست عمومی سی‌و‌یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که در سالن زرین هتل آزادی برگزار شد،‌ با اشاره به عمر سی و یک ساله مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: در این 31 سال افرادی همچون دکتر ربانی، جعفر شهیدی، سید محمدباقر حکیم، سید محمدحسین فضل‌الله، کریم صدیقی و شیخ عثمان فعالیت داشتند که باید یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تلاش برای تحقق وحدت یک توفیق الهی است، فکر کردن به تمدن نوین اسلامی زمانی دور از انتظار بود اما با تلاش و فداکاری انجام شده این امر را محقق کرد و امروز شاهد یک مطالبه جدی در این زمینه هستیم.

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: در طول هفت سال گذشته توطئه‌های زیادی انجام شده است، با این وجود در این سال‌ها توانستیم چهره واقعی حاکمان جزیره را بشناسیم، اینکه ما با دشمن مسلمانان باید دشمن باشیم یک موضوع آشکار است اما دشمان با مطالعه بروی مسلمانان کاملا با روحیه ما آشنا هستند و سعی دارند  فصل تازه‌ای را با رویکرد مظلومیت برای جهان اسلامی رقم بزنند.

محمدالعصامی یادآور شد: در شرایط امروز جهان اسلام عده‌ای حضور دارند که نسبت به افکار عمومی نادان هستند و برخی از فرمانرویان عرب نیز نسبت به آن آگاهی دارند با این وجود باید باب اجتهاد در میان کشورهای اسلامی شکل گیرد تا مسلمانان همدیگر را به معنای واقعی به رسمیت بشناسند.

وی در خصوص روابط ایران و عربستان افزود: ایران همیشه بای گفت‌و‌گو با عربستان دوستی را دراز کرده است اما مشکلی که میان این دو کشور وجود دارد این است که عربستان هیچگاه خواهان گفت‌و‌گو نبوده است.

امام جمعه سابق واشنگتن در پایان گفت: دشمن در طول سال‌های اخیر تلاش کرده است با طرح‌های مختلف بین شیعه وسنی اختلاف بیاندازد که با تدابیری توانستیم جلوی آن را بگیریم اما این اقدامات باید بیش از پیش افزایش یابد.

 

پایان پیام/523

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد
ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا