Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفته است که مسئولیت همه بی‌ثباتی و ناامنی‌ها در منطقه مستقیماً بر عهده رژیم صهیونیستی است. به گزارش گروه سیاسی خایرانی_ها_با_تیم_های_عربستانی_همچنان_در_زمین_بی_طرف">برگزاری دانشجو، روسای سازمان_ایرانی_نایب_رییس_مجمع_محیط_زیست_ملل_متحد_شد">سازمان_جهان_اسلام_تصمیم_ترامپ_را_انکار_حق_فلسطین_با_تمام_قوا_با_انتقال_سفارت_آمریکا_به_قدس_مبارزه_می_کنیم">فلسطین_دانست">همکاری_اسلامی_را_خواستار_شد">جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در تماسی تلفنی، قدس شریف را بخش لاینفک فلسطین_در_راس_مسائل_سیاسی_دنیای_اسلام_است_همه_موظف_هستند_از_فلسطین_و_ملت_آن_دفاع_کنند_فیلم">فلسطین دانستند و با نکوهش شدید تصمیم آمریکا، از همه اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15922151/روحانی_ایران_در_برابر_تجاوز_به_مقدسات_صبر_ندارد">روحانی_به_اردوغان_در_مقابل_تصمیم_آمریکا_درباره_قدس_بایستیم">کشورهای اسلامی و صلح دوست جهان خواستند متحد و یکصدا در برابر این حرکت بی ثبات کننده و غیرقانونی واشنگتن، بایستند.

حجت الاسلام حسن روحانی در این تماس تلفنی با اشاره به پیشنهاد"رجب طیب اردوغان" برای تشکیل نشست فوق العاده سران کشورهای عضو سازمان سازمان_جهان_اسلام_تصمیم_ترامپ_را_انکار_حق_فلسطین_دانست">همکاری اسلامی در استانبول و دعوت از وی برای شرکت در این نشست، گفت: ما معتقدیم در شرایط کنونی همه کشورهای اسلامی باید متحد و یکصدا در برابر این تصمیم نادرست، غیرقانونی، تحریک آمیز و بسیار خطرناک آمریکا، اقدامی جدی انجام دهند.


وی روز چهارشنبه با قدردانی از تماس تلفنی رئیس‌جمهور ترکیه، تصریح کرد: امروز یکی از اولویت‌های جهان اسلام، مساله فلسطین، قدس و مقابله با اقدامات نادرست رژیم صهیونیستی است. ما همه کشورهای روحانی_قدس_شریف_بخش_لاینفک_فلسطین_است">اسلامی و صلح دوست جهان را دعوت می‌کنیم تا در برابر این اقدامات غیرقانونی، ایستادگی کنند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه منطقه ما نیاز به ثبات و امنیت دارد و این حرکات نادرست و غیرقانونی می‌تواند کشور فلسطین و کل منطقه را به سمت بی‌ثباتی بکشاند، به بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به تمامی قطعنامه‌های روحانی_به_اردوغان_در_مقابل_تصمیم_آمریکا_درباره_قدس_بایستیم">سازمان ملل و ایستادگی در برابر جامعه جهانی اشاره کرد و افزود: بی‌تردید مسئولیت همه بی‌ثباتی و ناامنی‌ها، مستقیماً بر عهده رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام روحانی، مسئولیت آمریکا_شریک_بی_همتای_ماست">کشورهای اسلامی و روحانی_استکبار_جهانی_و_صهیونیسم_دنبال_ماجراجویی_جدید_در_منطقه_هستند">مسلمانان را در این برهه زمانی، نسبت به قدس شریف بسیار سنگین خواند و ادامه داد: سازمان_جهان_اسلام_تصمیم_ترامپ_را_انکار_حق_فلسطین_دانست">کشورهای روحانی_ایران_در_برابر_تجاوز_به_مقدسات_صبر_ندارد">روحانی_مسئولیت_همه_ناامنی_ها_مستقیما_بر_عهده_رژیم_صهیونیستی_است">اسلامی و همه کشورهای آزاده جهان باید در برابر حرکت و تصمیم واشنگتن، سریعاً و در قالبی بازدارنده دست به اقدام بزنند.

وی گفت که آمریکا_هرگز_مثل_سابق_نمی_شود">آمریکا_هرگز_مثل_سابق_نمی_شود">جمهوری اسلامی ایران در نشست فوق العاده سران روحانی_قدس_شریف_بخش_لاینفک_فلسطین_است">کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد.

روحانی در ابتدای این تماس تلفنی نیز با تبریک خجسته سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین تشکر از ابراز تاسف همتای ترکیه‌ای خود از حمله تروریست‌ها به یکی از پست‌های مرزبانی و شهادت یکی از مرزبانان ایرانی، اظهار داشت: ما آماده‌ایم همه توان خود را برای تقویت امنیت مرز‌ها و مبارزه قاطع با تروریست‌ها بکار بگیریم.

رئیس‌جمهور ترکیه نیز در این تماس تلفنی با ابراز تاسف از شهادت یکی از مرزبانان ایرانی در حمله تروریست‌ها گفت: این حادثه به ما نشان داد که گسترش همکاری دو کشور در مبارزه با تروریسم اهمیت ویژه‌ای دارد.

"رجب طیب اردوغان" در ادامه به تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل اشاره کرد و افزود: این تصمیم نگران کننده و جسارت ترامپ، ناشی از اختلافات داخلی در جهان اسلام است و اکنون جهان اسلام باید یکصدا وحدت خود را نشان داده و با این حرکت، مخالفت کند.

وی تاکید کرد که این حرکت آمریکا نقض حقوق بشر و همه تصمیمات سازمان ملل متحد درباره قدس شریف است.

رئیس‌جمهو ترکیه که رییس دوره‌ای سازمان همکاری اسلامی است خواهان برگزاری اجلاس فوق العاده سران این سازمان در روزهای آتی شد.

اردوغان اظهارداشت: این مساله و مشکل واقعاً باعث تشدید درگیری‌ها و حوادث بدی در منطقه خواهد شد و جهان اسلام باید وحدت و یکپارچگی خود را در قبال این موضوع به جهانیان اعلام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است

شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ضمن ارج نهادن مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم غزه در برابر مصائب و حملات وحشیانه صهیونیست ها، امت اسلامی را به وحدت در مقابله با دشمنان اسلام فراخواند و اظهار داشت: خداوند متعال امت اسلام را به صبر و بردباری و مقاومت در برابر مصائب توصیه نموده است؛ مقاومت در سیره پیامبر اسلام و دیگر بزرگان دین یک امر است.

شیخ محمدی، افزود: در صدر اسلام و در تاریخ اسلام مشکلات ، رنج ها ، فشارهای مختلفی از سوی دشمنان اسلام بر ایشان و امت تحمیل میشد، از طرفی امت رسول خدا را در تنگناهای بسیاری قرار داده بودند؛ از این جهت حفظ وحدت و اسلام از مسائل مهم مسلمین عالم است.

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: در عصر حاضر ملت های مسلمان بسیاری را مشاهده می کنیم که تحت فشارهای دشمنان اسلام هستند؛ ملت شریف ایران و امت اسلامی نیز در مقابل تحریم های ظالمانه و ستم هایی که استکبار جهانی آمریکا و رژیم صهیونیستی بر  ملت مظلوم غزه انجام میدهد از این نمونه ها است.

وی عنوان کرد: باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حرکت در این مسیر با حمایت از محور مقاومت و صبر و شکیبایی مصداق آیه شریفه قرآن کریم که می فرماید: « اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم» دیگر از این واضح‌تر؟ اگر شما در راه خدا حرکت کنید، دین خدا را نصرت کنید، خدا شما را نصرت خواهد داد؛ این سنّت الهى است و غیر قابل تغییر.

وی بیان کرد: بهترین راه مبارزه با صهیونیست ها و توطئه های دشمنان اسلام و مسلمین تمسک به قرآن وسنت پیامبراکرم صلی الله علیه وآله است، بایستی از تقویت وقدرت وحدت امت اسلامی بیشتر حمایت کنیم وبه نحواحسن انجام دهیم‌ زیرا در این روزها امت اسلامی دچارتوطئه ونقشه های پلید دشمن برای ایجادتفرقه ودودستگی شده ومسئولیت علما بسیارخطیراست وما همه وظیفه داریم این دسیسه ها وتوطئه ها را خنثی کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: از عوامل رسیدن به وحدت و نزدیکی مذاهب اسلامی صبر و شکیبایی است، در سیره پیامبر اسلام بسیار به صبر توصیه شده است که ایشان در زمانی که تحت محاصره سخت ترین و شدیدترین تحریم ها و مبارزات بر علیه کفار بودند، با قبول زجر و مشقت های فراوان رسالت خود و اسلام را حفظ نمودند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟