Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیتیزن‌ها که یکی از معدود تیم‌های بدون شکست فصل جاری فوتبال اروپا بودند، در شبی که نیازی به امتیازات بازی نداشتند، محو بازی عالی شاختار به خصوص در نیمه اول شدند و بالاخره طعم تلخ شکست را هم چشیدند. 

طرفداری - تیم‌های شاختار دونتسک و منچسترسیتی از ساعت 23:15 به مصاف هم رفتند که در پایان این میزبان بود که به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی | چهارشنبه، 15 آذر 1396 برابر با 6 دسامبر 2017

تورنمنت | مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا - فصل 2017/18 - هفته آخر دور گروهی

گلزنان و دقایق | برنارد (25)، ایسمایلی (32) برای شاختار/ آگوئرو (91) برای منچسترسیتی

گزارش بازی

بازی شروع شد و سیتی کاملا محتاط و کنترلی بازی می‌کرد. از آن سو شاختار میل بیشتری به حمله داشت و موقعیت‌های بیشتر و بهتری نیز ایجاد کرد که البته ادرسون همه آنها را دفع کرد. بازی منفعلانه سیتی بالاخره به ضررش شد و برنارد به زیبایی گل اول را وارد دروازه ادرسون کرد. دو دقیقه بعد برنارد می‌توانست گل دوم را هم بزند اما ادرسون این بار مانع شد. نمایش ضعیف تیم پپ ادامه داشت تا اینکه ایسمایلی گل دوم را هم زد. بلافاصله فودن می‌توانست اختلاف را به حداقل برساند اما ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. سیتی حملات خوبی را روی دروازه شاختار ترتیب داد اما موقعیت‌های میزبان همچنان خطرناکتر بودند. دو موقعیت خوب نصیب فرد و تایسون شد که هر دو از دست رفت. جالب اینجاست که تایسون در همان دقایق ابتدایی مشکل همسترینگ پیدا کرد اما همچنان در زمین است و نشانی از مصدومیت هم ندارد! شانس بعدی را فریرا از دست داد. نیمه اول با همان دو گل به سود میزبان خاتمه یافت. 

نیمه دوم هم به همان صورت پیگیری شد. گرچه شدت و جذابیت نیمه اول را نداشت. سیتی بی رمق و بی برنامه نشان می‌داد و شاختار نیز دست به حملات خطرناک نمی‌زد. پپ در اولین تعویضش براهیم دیاز را راهی میدان کرد. بازی به نسبت افت کرده بود و دو تیم به همین نتیجه راضی نشان می‌دادند. شاختار با این برد به مرحله بعد می‌رفت و سیتی نیز در آستانه دربی منچستر خودش را به آب و آتش برای برگرداندن نتیجه نمی‌زد. جدی ترین موقعیت سیتی در این نیمه روی حرکت براهیم دیاز ایجاد شد که ژسوس آن را هدر داد. بازی می‌رفت تا گلی در این نیمه به خود نبیند که آگوئرو از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل رساند. شاختار پیروز و به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد. 

برای مشاهده جزئيات بازی به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید. 

شرح گل‌ها

شاختار 1-0 منچسترسیتی | برنارد (25) | در گوشه محوطه جریمه سیتی، برنارد صاحب توپ شد و با ضربه‌ای فنی و دقیق دروازه ادرسون را فرو ریخت.

شاختار 2-0 منچسترسیتی | ایسمایلی (32) | روی فرار عالی ایسمایلی که با دید و پاس خوب مارلوس همراه شد و البته ادرسون نیز واکنش عجیب و غریبی داشت، ایسمایلی دروازه خالی را به راحتی باز کرد. 

شاختار 2-1 منچسترسیتی | آگوئرو (91) | پنالتی که ژسوس به دست آورده بود را آگوئرو به راحتی به گل تبدیل کرد.

خلاصه بازی

به زودی...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی

به گزارش همشهری‌آنلاین، در یک شب میکل آرتتا به‌عنوان سرمربی آرسنال به ۱۰۰پیروزی در لیگ برتر رسید و گواردیولا که استاد او در منچسترسیتی بود، برای سیصدمین‌بار من‌سیتی را در این رقابت‌ها هدایت کرد. پپ گواردیولا بعد از پیروزی ۲بر صفر مقابل ناتینگهام‌فارست به رکورد ۳۰۰بازی لیگ برتری رسید، با ۲۲۱پیروزی، ۴۱تساوی، ۴۸شکست و ۵قهرمانی. آمار بیشترین بردی که در ۳۰۰بازی اول لیگ برتر نصیب مربیان شده: گواردیولا ۲۲۱، مورینیو ۱۸۹ و کلوپ ۱۸۸پیروزی. آرتتا هم در پیروزی سخت ۳بر ۲ در زمین تاتنهام به صدمین پیروزی در لیگ برتر رسید. تعداد بازی مورد نیاز برای رسیدن به ۱۰۰برد لیگ برتری: گواردیولا ۱۳۴، مورینیو ۱۴۲، کلوپ ۱۵۹، فرگوسن ۱۶۲، آرتتا ۱۶۹و ونگر ۱۷۹بازی.

آرسنال

آرسنال تنها تیم بدون شکست مقابل بیگ‌سیکس در این فصل لقب گرفت. نتایج بازی‌های آرسنال با این تیم‌ها:‌ منچسترسیتی (یک بر صفر و تساوی بدون گل)، لیورپول (یک‌- یک و ۳بر یک)، تاتنهام (۲- ۲ و برد ۳-۲)، چلسی (۲-۲ و ۵ بر صفر)، منچستریونایتد (۳ بر یک).

برای اولین‌بار از سپتامبر ۱۹۸۸در لیگ برتر، توپچی‌ها در ۲بازی‌ خارج از خانه پیاپی مقابل تاتنهام برنده شدند، برای اولین‌بار پس از ۸سال سیتی را شکست دادند و برای نخستین‌بار چلسی را با اختلاف ۵‌گل بردند.

آنها تا ۲فصل قبل فقط ۲بازی از ۱۷بازی خارج از خانه خود را مقابل اسپرز در لیگ برتر برده بودند(۶شکست و ۹تساوی).

این دومین برتری زودهنگام ۳بر صفر در دربی شمال لندن در لیگ برتر(دقیقه ۳۸) بود و تنها نمونه سریع‌تر آن نیز توسط آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا (۳بر صفر پس از ۳۴دقیقه در سپتامبر ۲۰۲۱) به‌دست آمده بود.

آرسنال در این فصل از لیگ ۱۶گل از کرنر به ثمر رسانده است. غیر از آرسنال یک تیم دیگر هم این آمار را دارد؛ وست برومویچ آلبیون تحت هدایت تونی پولیس در فصل ۱۷- ۲۰۱۶ با ۱۶گل.

۳گل از ۷گل آخر آرسنال در دربی شمال لندن، گل به‌خودی بازیکنان اسپرز بوده است‌(هوگو لوریس در ژانویه ۲۰۲۳، کریستین رومرو در سپتامبر ۲۰۲۳ و پیر-امیل هویبیرگ آوریل ۲۰۲۴).

بوکایو ساکا در این فصل از لیگ برتر ۱۵گل برای آرسنال به ثمر رسانده که بیشترین گل او در یک فصل است. ساکا پس از ایان رایت در فصل ۹۴-۱۹۹۳، دومین بازیکن انگلیسی است که در خانه و خارج از خانه مقابل اسپرز برای آرسنال گل می‌زند.

کریستین رومرو در این فصل لیگ برتر انگلیس موفق به ثبت ۵گل برای تاتنهام شده است. عدد گل‌های این مدافع بیشتر از تعداد گل‌های این مهاجمان است: ژسوس ۴گل، مودریک ۴گل، سارابیا ۴گل، مادوئکه ۴گل و آنتونی یک‌گل.

سیتی

منچسترسیتی در ۸بازی از ۹بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر(یک تساوی) پیروز شده و در سفرهای خود در این فصل از این رقابت‌ها(۱۲) بیشتر از کل بازی‌های خارج از خانه قبلی‌(۱۱) پیروزی کسب کرده است.

ناتینگهام‌فارست در این فصل از لیگ برتر ۲۳گل از ضربات ایستگاهی‌(به استثنای ضربات پنالتی) دریافت کرده است. در تاریخ این رقابت‌ها، فولام در فصل ۱۴-۲۰۱۳(۲۸)، تاتنهام در فصل ۰۸-۲۰۰۷(۲۶)، و وست بروم در فصل ۱۱-۲۰۱۰(۲۴) تعداد بیشتری از این گل‌ها را در یک فصل دریافت کرده‌اند.

منچسترسیتی برای نخستین‌بار از فوریه تا آوریل ۲۰۲۲، خارج از خانه خود در لیگ برتر کلین‌شیت کرد.

کوین دی‌بروینه با اینکه در ۲۱بازی از ۵۴بازی منچسترسیتی در تمامی رقابت‌های این فصل حضور داشته ولی بیش از هر بازیکن دیگری‌(۱۵) برای باشگاه‌های لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ پاس گل داده است. در بازی با ناتینگهام این بازیکن بلژیکی برای هجدهمین‌بار بیش از ۲پاس گل در یک بازی لیگ برتری ارائه ‌کرد.

از آغاز فصل گذشته دی‌بروینه ۱۱بار در لیگ برتر به ارلینگ هالند پاس گل داده؛ حداقل ۳پاس گل بیشتر از هر بازیکن دیگری به یک هم‌تیمی در این مدت.

کد خبر 848293 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها منچستر سیتی انگلیس ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد