Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - دختر تیرانداز المپیکی ایران روز پنجشنبه قول داد ملی پوشان تیراندازی زنان ایران مدال تیمی رشته تفنگ را در رقابت های تیراندازی سلاح بادی قهرمانی آسیا در ژاپن می گیرد.

نجمه خدمتی در آستانه آغاز مسابقات تیراندازی سلاح بادی قهرمانی آسیا در گفت و گو با ایرنا افزود: تیراندازان ایران از دو ماه پیش تمرینات اختصاصی را برای این رقابت ها آغاز کرده اند و رکوردهای خوبی داریم و امیدوارم نتایج خوبی هم در ژاپن کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دارنده مدال مدال طلای تیراندازی بازی های آسیایی 2014 اینچئون ادامه داد: این نخستین بار است که رقابت های قهرمانی آسیا با حضور نمایندگان 25 کشور برگزار می شود و به نظر می رسد همه کشورها با تیم های کامل در این رقابت ها شرکت کرده اند.
خدمتی گفت: برترین های جهان همان برترین های آسیا هستند و نمایندگان چین، ژاپن، کره و چین تایپه مهم ترین رقبای ما هستند.
وی در خصوص امکانات اردوهای تیم ملی و شرایط تمرینی نیز گفت: در این دوره نسبت به دوره های گذشته شرایط و امکانات خیلی بهتر بود و تقریبا همه چیز مهیا بود و من امیدوارم این روند ادامه یابد تا تیراندازان در شرایط بهتری تمرین کرده و شانس بیشتری برای موفقیت در میادین آسیایی و جهانی داشته باشند.
کاروان تیراندازی ایران با 24 ورزشکار زن و مرد در دو رشته تفنگ و تپانچه در دهمین دوره رقابت های سلاح بادی قهرمانی آسیا شرکت می کنند.
قرار است در دهمین دوره رقابت های سلاح بادی قهرمانی آسیا که از 15 تا 21 آذر ماه در شهر واکو سایتامای ژاپن برگزار می شود سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مصاف حریفان خود بروند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **1828
خبرنگار : خدیجه روزبهانی انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی