Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد شئون فرهنگی شهرستان لنده به گلایه از وضعیت رسیدگی اداره اوقاف استان گفت: بی مهری اوقاف نسبت به امامزادگان شهرستان لنده به هیچ وجه ممکن قابل پذیرش نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرلنده، حجت الاسلام سید محمود الهی نیا، صبح امروز در همایش پیاده روی خانوادگی که و به مناسبت هفته وحدت در شهرستان لنده برگزارشد ضمن اشاره به وضعیت امام زادگان این شهرستان گفت: متاسفانه وضعیت رسیدگی به امام زادگان شهرستان لنده اصلا قابل پذیرش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بی مهری اوقاف نسبت به بازسازی و محوطه سازی امامزادگان لنده از جمله ابراهیم عباس(ع) روستای مالشیخ چنان مشهود است که گواه این مظلومیت تاریخی آن است.

رئیس ستاد شئون فرهنگی شهرستان لنده تصریح کرد: با محوطه سازی و بازسازی این امامزاده می تواند شاهد حضور گسترده مردم و محلی برای برگزاری همایش ها و مراسمات عزاداری و شادی اهل بیت عصمت و طهارت باشد.

وی تاکیدکرد: انتظار می رود که مسئولان شهرستان لنده نیز نسبت به ایجاد جاده دسترسی مناسب و محوطه سازی و ایجاد سرویس های بهداشتی در این مکان اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: شوراها مردمی کردن کارها را در اولویت قرار دهند و ما به عنوان خدمتگزار ملت پشتیبانی می‌کنیم زیرا کار مردمی باعث ایجاد نشاط در روستاها می‌شود.

همایش روز شوراها امروز جمعه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در بخش سندرک برگزار شد.

محمد رادمهر در این همایش گفت: این هنر انقلاب است که در سطح روستا، شهر، بخش و شهرستان کار را به مردم واگذار کرده تا توسط منتخبین مردم انجام شود و این را باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم جزء برجسته‌ترین کارهاست و اگر گره‌ای از کار مردم بازک نید، بدانید این فضیلت بسیاری دارد که قابل وصف نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نهادی بی‌بدیل هستند که به قانون اساسی ما رنگ جدی‌تر و عملیاتی‌تری دادند و اتصال حاکمیت با مردم را تکامل بخشیدند و انقلاب اسلامی مردمی‌تر شد.

رادمهر با تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: ما و شما باید مجری قانون باشیم.

در این همایش بخشدار بخش سندرک و رئیس شورای اسلامی بخش سندرک گزارشی از عملکرد در سطح روستا و بخش ارائه، مسائل و مشکلات را نیز بیان کردند و در پایان هم از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش سندرک تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان
  • نقشِ پُررنگ سازمان اوقاف در توجه به دانش‌بنیان‌ها
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند