Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:01:12 GMT

هیلی: تصمیم ترامپ درباره قدس اقدامی نمادین است!

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۱۰۱۶

هیلی: تصمیم ترامپ درباره قدس اقدامی نمادین است!

نماینده آمریکا در سازمان ملل در اظهاراتی عوام فریبانه اعلام کرد: تصمیم ترامپ درباره قدس اقدامی نمادین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل در گفتگو با شبکه تلویزیونی «فاکس‌نیوز»مدعی شد: تصمیم رئیس‌جمهور در به‌رسمیت شناختن اورشلیم (بیت المقدس) به‌عنوان پایتخت اسرائیل می‌تواند بر روند صلح (!) در خاورمیانه اثر مثبتی داشته باشد و قطعا به روند صلح نیز منتهی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ این تصمیم را از سر شجاعت اتخاذ کرده است.

نماینده آمریکا در سازمان ملل در ادامه ادعا کرد: آمریکا مایل به مشاهده ادامه قتل و کشتار نیست و نمی‌خواهد نظاره‌گر خشونت بیشتر باشد. ترامپ این گام نمادین را برداشت که بگوید ما پایبند به فرآیند صلح هستیم؛ وگرنه هم اکنون نیز نهادهای اسرائیل در این شهر استقرار دارند.

لازم به ذکر است، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شب گذشته اعلام کرد که بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و قصد دارد سفارت این کشور را از تل آویو به قدس تغییر دهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا

کمیساریای عالی حقوق بشر بدون توجه به دستگیری ۹۰۰ تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای اخیر سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است! - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کاظم غریب‌آبادی؛ دبیر ستاد حقوق بشر در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه، با اشاره به آمار منتشر شده پیرامون دستگیری 900 تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای گذشته در جریان خیزش ضدصهیونیستی اظهار کرد: در حالی که طی روزهای اخیر شاهد برپایی تجمعات گسترده ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت چندصد نفر از دانشجویان و اساتید آمریکایی در این رابطه هستیم، دفتر کمیساریای حقوق بشر طی همین مدت بدون کوچک‌ترین توجه و اعتنایی به اتفاقات رخ‌داده در آمریکا، سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است که این موضوع مؤید تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری است.

غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید

به گزارش تسنیم،‌ ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران روز گذشته از ارسال نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر خبر داد. غریب‌آبادی در این نامه از سرکوب خشونت‌آمیز تجمعات دانشجویی در آمریکا انتقاد کرد و خواستار محکومیت آن از سوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟