Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@22:15:17 GMT

2 معدن طلا در بردسکن راه اندازی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۱۹۱۲

2 معدن طلا در بردسکن راه اندازی خواهد شد

فرماندار شهرستان بردسکن با اشاره به فعالیت دو معدن طلا در این منطقه گفت: با سرمایه‌گذاری دو سرمایه‌گذار در مجموع 90 میلیارد تومان در این معادن جذب سرمایه شده است که با راه‌اندازی هریک از این معادن زمینه اشتغال ده‌ها نفر دیگر فراهم خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبج توس؛ برات علی‌نیا فرماندار شهرستان بردسکن، در جلسه شورای اداری بردسکن که با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان رضوی، امام جمعه و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در محل سالن اجتماعات فرمانداری بردسکن برگزار شد، اظهار کرد:  وحدت و اتحاد بین مردم و مسئولان در بردسکن و تعامل در اجرای برنامه‌ها سبب شده در راستای فرمایشات رهبری درراستای اقتصاد مقاومتی و فعالیت‌های دولتی در شهرستان طی سال گذشته بیش از 150 میلیارد تومان  توسط بخش خصوصی در بردسکن سرمایه‌گذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به گازرسانی 100 درصدی به روستاهای بخش شهرآباد و بهره‌برداری از کارخانه کنسانتره مس در منطقه انابد اشاره کرد و افزود: با گازرسانی به  روستاهای بخش شهرآباد با اعتباری معادل 10 میلیارد تومان، بیش از 22 هزار نفر و با افتتاح کارخانه کنسانتره مس در منطقه انابد با سرمایه‌گذاری بیش از 80 میلیارد تومان در بحث اشتغال، برای بیش از 300 نفر جوان در رشته‌های مختلف کاری از خدمات آن برخوردار که تا 200 نفر دیگر افزایش را در بر خواهد داشت ، نام برد.

وی فعالیت دو معدن طلا را در منطقه مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با سرمایه‌گذاری دو سرمایه‌گذار در مجموع 90 میلیارد تومان در این معادن جذب سرمایه شده است که با راه‌اندازی هریک از این معادن زمینه اشتغال ده‌ها نفر دیگر  فراهم خواهد شد.

وی با تقدیر از پیگیری‌های امام جمعه در مباحث مختلف و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی به دلیل راه‌اندازی سریعتر این معادن، اظهار داشت: بردسکن با داشتن 8000 کیلومتر وسعت، بیش از 76 هزار نفر جمعیت دارد و این شهرستان، تعداد 10 سالن هنری،12 سالن  ورزشی، 15  باب کتابخانه، 36 هیات ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی تیمی و انفرادی، 82 کانون فرهنگی و هنری مساجد فعال در سطح مساجد منطقه، 36 خانه بهداشت و دو مرکز کلینیک و تعداد 13 تشکل مردم نهاد را دارد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود