Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- استادیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، جزئیات و اهداف برنامه_های_هنری_سبب_ارتقای_فرهنگی_شهر_صدرا_می_شود">برگزاری همایش کشوری ارتودنسی در استان را تشریح کرد.

دکتر امین گلشاه در حاشیه برگزاری دومین سمپوزیوم انجمن ارتودنسی ایران که در محل هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، در گفتگو با امتداد نیوز، اظهار داشت: انجمن های تخصصی به طور سالیانه همایش و نشست برگزار می کنند که امسال این نشست خاص ارتودنسی در کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از این همایش را دست یافتن به تکنیک های مدرن، مزایا و معایب اعلام کرد و افزود: این برنامه ها حول دو محور ارتودنسی شفاف و روش های تصریح حرکات دندانی است.

گلشاه خاطر نشان کرد: در این همایش بیش از ۳۰۰ نفر از متخصصین ارتودنسی، دندانپزشکان عمومی و دانشجویان حضور دارند.

استادیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: همچنین در این همایش کرمانشاه">اساتید بین المللی از خارج کشور و اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور حضور دارند.

وی از ۵ ارتباط آنلاین با خارج از کشور در این همایش خبر داد و گفت: این برنامه برای تبادل علمی و کسب اطلاعات و ارتقاء تجربیات اساتید است.

گلشاه در ادامه بیان داشت: همچنین نمایشگاهی از تجهیزات دندانپزشکی در حاشیه این همایش برپا شده است.

وی اذعان داشت: برای اولین بار نمایشگر های کیوسک لمسی را برای اطلاعات نمایشگاه و همایش به صورت الکترونیک از ۴ کیوسک در جاهای مختلف هتل برای استفاده قرار دادیم.

این استاد دانشگاه ابراز داشت: در این همایش همچنین برای مهمانان خارجی و خارج از استان یک برنامه گردشگری هم در نظر گرفته شده است.

گلشاه در پایان گفت: میزبانی این همایش برای استان کرمانشاه کاربزرگی است و بازتاب خوبی برای کرمانشاه و کل کشور خواهد داشت.

true برچسب ها : ارتودنسی دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد و با همکاری معدن سنگ آهن سورک ندوشن، همایش آموزشی مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد در محل خانه فرهنگ دکتر اسلامی این شهر برگزار شد.


این همایش با حضور محمدی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با تدریس مهندس دشت آبادی رئیس اداره بازرسی کار آن اداره ک و مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد برگزار شد.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، هدف از برگزاری این همایش آموزشی را ارتقاء سطح دانش مسئولین ایمنی در راستای افزایش سطح ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در سطح کارگاه‌های شهرستان عنوان نمود.


علائی در پایان، هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران شهرستان به ویژه کارگران بخش ندوشن تبریک گفت و خواستار رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی در کارگاه‌های شهرستان توسط کارگران و کارفرمایان شد.


در پایان از ۳ نفر از مسئولین برتر شرکت‌های شهرستان به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • وعده صادق نتیجه دانشگاه‌های ما است