Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:28:25 GMT

نمایشگاه کتاب اردبیل ۱۰۰ هزار نفر بازدیدکننده داشت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۲۸۳۰

نمایشگاه کتاب اردبیل ۱۰۰ هزار نفر بازدیدکننده داشت

اردبیل – مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ۱۰۰ هزار نفر از یازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل بازدید کردند.

سید ناصر اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این در حالی است که از آخرین دوره نمایشگاه کتاب اردبیل که دو سال قبل برگزار شد، ۱۵۰ هزار نفر بازدید داشتند.

وی افزود: هم‌زمان با نمایشگاه کتاب در ۱۰ کتاب‌فروشی سطح شهر، کتب ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شد که هر چند آمار دقیقی از میزان مراجعه به آن ها در دست نیست اما به نظر می‌رسد تعداد کل آمار بازدید ۱۳۰ هزار نفر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارشاد اسلامی استان تأکید کرد: این اداره کل مطابق تکلیف خود نسبت به برگزاری نمایشگاه کتاب اقدام کرد و به نظر می‌رسد در سطح مراجعان عمومی رضایتمندی فراهم شده است.

اسحاقی با بیان اینکه برخی مراجعان که به دنبال کتب خاص بودند، از نبود کتاب موردنظر خود ابراز گله‌مندی می‌کردند، اضافه کرد: طبیعتاً این وضعیت که نظر برخی مراجعان تأمین نشود، دور از ذهن نیست.

وی در خصوص میزان استفاده آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها از فرصت نمایشگاه نیز ادامه داد: هر چند آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها همکاری مطلوبی در برگزاری نمایشگاه کتاب داشتند اما استفاده بهینه از فرصت نمایشگاه برای فرهنگ‌سازی در بین دانش آموزان و دانشگاهیان رضایت مطلوب نداشته است.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان تأکید کرد: نمایشگاه کتاب اردبیل به دلیل درخواست مکرر شهروندان بعد از دو سال توقف برگزار شد و هدف از برگزاری آن فرهنگ‌سازی مطالعه در بین اقشار مختلف مردمی بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب