Web Analytics Made Easy - Statcounter

لینک ارتباط مستقیم با قائم مقام وزارت علوم و نحوه ارائه پیشنهاد در خصوص برنامه‌های وزیر علوم اعلام شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، لینک «ارتباط مستقیم با قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری» به منظور دریافت نظر‌ها و پیشنهادات صاحبنظران و نخبگان حوزه آموزش عالی در خصوص برنامه‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دیگر موضوعات مرتبط با وزارت علوم در وب سایت اطلاع رسانی این وزارتخانه به نشانی msrt.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir راه اندازی شده است.
بنابراین تمامی دانشگاهیان به ویژه اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان می‌توانند ضمن مطالعه برنامه وزیر علوم از طریق لینک «ارتباط مستقیم با قائم مقام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، نظرات و پیشنهادهای خود را در باب هر یک از برنامه‌ها و اقدامات عملی مورد نظر با ارسال ایمیل به آدرس ar_bagheri@msrt.ir اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان قمی از مظلومان غزه

جمع زیادی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های قم، علوم پزشکی، علوم اسلامی و حضرت معصومه با برگزاری تجمع و سردادن شعار‌هایی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

شرکت کنندگان همچنین دستگیری و حمله به دانشجویان حامی فلسطین در برخی از کشور‌ها را محکوم کردند و خواستار پایان دادن به خشونت‌ها و نقض آشکار حقوق بشر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • حمایت دانشگاهیان قمی از مظلومان غزه
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل