Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@06:31:42 GMT

بهترین هتل های کاشان؛ حافظ اصالت و سنت ها

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۳۸۳۱

بهترین هتل های کاشان؛ حافظ اصالت و سنت ها

ساعت 24-لذت سفر به شهر تاریخی کاشان با اقامت در هتل‌های سنتی آن کامل می‌شود چرا که نمونه این هتل‌های سنتی را در هیچ‌کجای دنیا نمی‌توانید پیدا کنید.

کاشان از تاریخی‌ترین شهرهای ایران در استان اصفهان است که قدمت آن به بیش از ۱۵ هزار سال قبل، به زمان پارینه سنگی می‌رسد. کاشان از دیرباز تاکنون بافت تاریخی خود را حفظ کرده و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متعددی را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر به شهر تاریخی کاشان و قدم‌ زدن در کوچه پس کوچه‌های دیدنی آن مانند ورق زدن تاریخ می‌ماند.

وقتی سخن از اقامت در شهر تاریخی کاشان می‌شود، ناخودآگاه هتل‌های سنتی این شهر به ذهن هرکسی می‌رسد. لذت سفر به این شهر تاریخی با اقامت در هتل‌های سنتی آن کامل می‌شود چرا که نمونه این هتل‌های سنتی را در هیچ‌کجای دنیا نمی‌توانید پیدا کنید. البته اگر تمایلی به اقامت در هتل‌های سنتی نداشتید، می‌توانید در هتل‌های مدرن این شهر اقامت کنید.

هتل عامری ها

سرای عامری‌ها یکی از زیباترین خانه‌های تاریخی کاشان است که به‌عنوان هتلی پنج ستاره برای گردشگران فراهم شده است. این خانه متعلق به یکی از حاکمان کاشان در اواخر دوران زندیه و اوایل دوران قاجاریه بوده است.

سرای عامری‌ها با اینکه یکی از برجسته‌ترین خانه‌های تاریخی کشور است، ولی هتلی نوساز و مدرن به شمار می‌رود که دارای کلیه تجهیزات و امکانات اقامتی روز دنیا است.

سرای عامری‌ها نزدیک به بیشتر جاذبه‌های تاریخی کاشان است بطوریکه از هتل می‌توانید پیاده به دیدن بافت قدیمی شهر و این جاذبه‌های تاریخی بروید.

مسافران در طول اقامت آرامش‌بخش و باشکوه خود در این هتل می‌توانند از این شاهکار تاریخی دیدن کنند.

امکانات هتل: کافی‌شاپ، سالن همایش، اینترنت بی‌سیم، کافی‌نت، تاکسی‌سرویس

آدرس: کاشان، خیابان علوی، بن‌بست باستان هفتم

هتل مهینستان راهب

مهینستان راهب از خانه‌های تاریخی به یادگار مانده از دوران قاجار در شهر تاریخی کاشان است که امروزه تبدیل به اقامتگاهی چهار ستاره شده است. هتل مهینستان راهب در دو طبقه از سه حیاط اندرونی، بیرونی و حیاط خدمه تشکیل شده است.

هتل مهینستان راهب با وجود معماری سنتی و تاریخی از امکانات مدرنی برخوردار است که این تضاد، تجربه جالبی برای مسافران رقم خواهد زد. موقعیت مکانی هتل نیز بسیار مناسب است و به بیشتر آثار تاریخی کاشان از جمله خانه تاریخی طباطبایی‌ها، خانه بروجردی‌ها، باغ فین و بازار تاریخی کاشان نزدیک است.

امکانات هتل: رستوران سنتی با سرو غذاهای کاشانی و سنتی با گنجایش ۵۰ نفر، آسانسور، فضای سبز، سالن کنفرانس و اجتماعات، خشک‌شویی، کافی‌شاپ، کافی‌نت،‌ فروشگاه، اینترنت، تاکسی‌سرویس

آدرس: کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ ۳۱

هتل خانه مرشدی

خانه مرشدی با عمری به درازای ۲۵۰ سال یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های تاریخی شهر کاشان است. این خانه در سال‌های اخیر مرمت و بازسازی شده و به هتلی رویایی و باورنکردنی برای اقامت تبدیل شده است.

میهمانان این هتل چهار ستاره می‌توانند در اتاق‌های اشرافی این هتل که مزین به فرش‌های نفیس دست‌باف و عتیقه‌جات است و پنجره‌هایشان رو به حیاط باصفای خانه باز می‌شود، اقامت کنند. دمنوش‌خانه این هتل نیز بسیار دنج است و دمنوش‌هایش زبانزد خاص و عام، در شهر کاشان است.

هتل خانه مرشدی همچنین دسترسی راحتی به خانه‌های تاریخی بروجردی و طباطبایی دارد.

امکانات هتل: تورهای کاشان‌گردی، اینترنت پرسرعت، دمنوش‌خانه با سرو شربت‌ها و دمنوش‌های کاشانی، پارکینگ، خدمات ماساژ، حوض سنتی، خزینه سنتی، فضای سبز اختصاصی

آدرس: کاشان، میدان کمال‌الملک، خیابان ملا حبیب‌اله شریف، کوچه بوستانی

هتل منوچهری

خانه منوچهری با ۴۰۰ سال عمر، از گنجینه‌های بی‌همتای معماری سنتی ایران، در شهر تاریخی کاشان است. این خانه پس از سه سال مرمت و بازسازی، اکنون به یکی از بهترین اقامتگاه‌های سنتی سه ستاره کاشان تبدیل شده است.

هرکدام از واحدهای اقامتی این هتل دارای ویژگی‌های تزیینی خاص هستند و در سه وجه در حیاط اندرونی مشرف به آب‌نما و باغچه‌های باصفای درختان میوه واقع شده‌اند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل می‌توان به اتاق ناهارخوری با زیباترین فضای سنتی مزین به پنجره‌های ارسی، آب‌انباری قدیمی با تغییر کاربری به یک فیلم‌خانه مدرن و یک کارگاه سنتی پارچه‌بافی در سرداب دل‌باز اشاره کرد.

امکانات هتل: رستوران فضای باز، فضای سبز، اینترنت بی‌سیم، رستوران سنتی،‌ تاکسی‌سرویس

آدرس: کاشان، خیابان محتشم کاشانی، کوچه شهید ثابت، عمارت هفت

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی گفت: تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده‌‎گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در استان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محسن صفایی اظهار داشت: سپرده‌گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند، تصریح کرد: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره‌مند شوند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: طی مراسمی امروز دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت‌کننده در این طرح قرار گرفت.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود