Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از ذخیره سازی ۱۵ هزار تن شن و نمک برای انجام عملیات برفروبی در جاده های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب جمشیدی در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ورود سامانه جدید بارشی و احتمال وقوع برف در بخش هایی از استان، تمام پرسنل راهداری آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به پراکنش بارش ها، ۱۳ راهدارخانه استان در آماده باش کامل به سر می برند و ۱۵۰ نیروی راهداری در قالب ۱۳ اکیپ با بهره گیری از ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به طور ویژه در راههای استان مستقر شده اند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در حال حاضر ۲۹ راهدارخانه فعال در استان لرستان وجود دارد و بیش از ۱۰ هزار تن شن و ۵ هزار تن نمک برای عملیات برفروبی و یخ زدایی در انبارها ذخیره شده است.

جمشیدی ضمن توصیه به هم استانی ها برای پرهیز از سفرهای غیرضروری، تاکید کرد: رانندگان هم استانی با رعایت نکات فنی و ایمنی، همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی و همچنین رانندگی با سرعت مطمئنه، موجبات سفری ایمن را برای خود و دیگران فراهم کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد گفت: در سال گذشته، هزار و ۳۸۰ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل روکش آسفالت شده که از این میزان روکش آسفالت انجام شده، ۶۷۲.۵ کیلومتر با استفاده از توان ماشین آلات راهداری توسط این اداره کل به صورت امانی انجام شده که موجب صرفه جویی ۶ هزار و ۷۲۲ میلیارد ریالی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از مجموع ۶۷۲.۵ کیلومتر روکش آسفالت که به صورت امانی انجام شده، میزان ۳۱۲ کیلومتر به محورهای شریانی ،۲۴۱ کیلومتر محورهای فرعی و ۱۱۹.۵ کیلومتر به محورهای روستایی استان اختصاص داشته است.

کرد خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به اینکه نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه ها در کاهش تصادفات جاده ای نقش بسزایی دارد، تعداد هفت نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال به طور کامل رفع شده است.

شایان ذکر است استان سیستان و بلوچستان دارای بیش از ۱۱ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت ترانزیتی وجود بندر چابهار و پایانه های مرزی روکش آسفالت محورها می تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده ای ایفا کند.

کد خبر 6093830

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح