Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   گرشاسبی  در رابطه با تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس، توضیح داد: برانکو از مربیان بسیار با اخلاق و بزرگ است که خوشبختانه با توجه به رفتار حرفه ای این مربی مذاکرات بسیار خوبی را انجام دادیم.
وی ادامه داد: باید این خبر خوش را به قهرمانان_آسیا_سخت_هستند">هواداران قهرمانان_آسیا">پرسپولیس بدهم که مذاکرات ما ثمر بخش بوده و به طور قطع تمدید قرار برانکو با پرسپولیس تا روز شنبه نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به احتمال فراوان قرارداد جدید برانکو با بازیکن_سپیدرود_به_بیمارستان_منتقل_شد">پرسپولیس دو ساله خواهد بود و مدیران باشگاه از او خواسته اند نظارت خود را بر روی تیم های پایه افزایش دهد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با احتمال کاهش محرومیت پرسپولیس به دلیل پرونده «مهدی طارمی» با باشگاه ترکیه ای هم گفت: صحبت هایی صورت گرفته اما هنوز کاهش محرومیت صورت نگرفته است.
وی تاکید کرد: مسولان حقوقی باشگاه تلاش زیادی را انجام می دهند و امیدواریم رای جدید به سود ما باشد.
این در حالی است که برخی منابع خبر از کم شدم محرومیت پرسپولیس را می دهند و احتمال دارد یکی از پنجره های نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود و پرسپولیس بتواند در پایان فصل هواداران_ذوب_با_ورزشگاه_نقش_جهان_بازهم_خالی_ماند">بازیکن جدید جذب کند.
پرسپولیسی ها به خاطر شکایت باشگاه ترکیه ای از طارمی دو پنجره نقل انتقالات محروم هستند.
گرشاسبی در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تیم های آسیایی برای این رقابت ها برنامه ریزی خوبی دارند و همه به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان هستند.
وی افزود: تیم های خوبی در گروه پرسپولیس حضور دارند، اما معتقدم با توجه به هزینه هایی که صورت می گیرد تمامی گروه ها دشوار خواهد بود.
سرپرست باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: برنامه ریزی خوبی برای موفقیت در لیگ قهرمانان داریم که قطعا هواداران را هم در جریان خواهیم گذاشت.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال فصلی فوق العاده را سپری می کند. در فصلی که بدون شماره 9 بزرگ شروع شد و برای اولین بار هیچ بازیکنی با شماره 9 در فهرست رئال قرار نگرفت و با مصدومیت رباط صلیبی تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا ادامه یافت، رئال در بهترین شرایط برای کسب قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان است.

امشب ممکن است قهرمانی رئال در لالیگا قطعی شود و این تیم باید چهارشنبه در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز از سد بایرن بگذرد تا به یک فینال دیگر برسد.

در بسکتبال نیز شرایط رئال عالی است. رئال که در این رشته نیز با ده قهرمانی اروپا پرافتخارترین است، بار دیگر به نیمه نهایی رسیده و در لیگ داخلی اسپانیا نیز صدرنشین است. 

هرگز سابقه نداشته رئال در هر دو رشته در یک فصل قهرمان لیگ داخلی و لیگ قهرمانان اروپا شود ولی حالا این مهم در دسترس است. سابقه داشته که رئال در یک فصل هم در فوتبال و هم بسکتبال قهرمان اروپا شود ولی در آن فصول در لیگ داخلی ناکام مانده است. امسال اوضاع متفاوت خواهد بود و رکوردی تاریخی به ثبت می رسد؟

دیگر خبرها

  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی