Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از عموم مردم استان دعوت کرد در راهپیمایی ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی که همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرستان های استان فردا بعد از نماز جمعه برگزار می شود، شرکت کنند.

حجت الاسلام احمد ملایی روز پنجشنبه افزود: مردم با شرکت در این راهپیمایی مواضع خویش در محکومیت توطئه رذیلانه اخیر شیطان بزرگ آمریکا علیه جهان اسلام در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب را با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به جهانیان اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، اقدام اخیر رئیس جمهور مستکبر آمریکا در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم منفور و غاصب صهیونیستی را اقدامی خصمانه از طرف آمریکا، اسرائیل و مستکبران عالم بر علیه مسلمانان دانست.
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، ملایی با محکوم کردن این اقدام ضد انسانی و ضد بشری بیان کرد: آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب که در پیدا و پنهان هر توطئه و اقدامی علیه اسلام و مسلمین به صورت پررنگ حضور دارند پس از اینکه دیدند نقشه جنگ و تفرقه مسلمین توسط فرزند خوانده آنان، یعنی شجره خبیثه ملعونه داعش، نقش بر آب شد توطئه بسیار خطرناک و جسارت بسیار بزرگی را به ساحت اسلام و مسلمین با اعلام نمودن قدس عزیز، این پاره قلب و قبله اول مسلمین، به عنوان پایتخت رژیم سفاک و غاصب اسرائیل، شروع کردند.
وی اینگونه تصمیم گیری ها را نشانه عجز و ناتوانی و شکست های پی در پی جبهه ظلم دانست و اظهار کرد: اهدافی را که این ظالمان در سر می پرورانند انشاءالله با حمایت آزادی خواهان عالم به گور خواهند برد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امید است به زودی مسلمین، محو و به زباله دان تاریخ پیوستن اسرائیل را به جهانیان اعلام خواهند کرد.
وی بیان کرد: این تظاهرات در بیرجند، بعد از برگزاری نماز دشمن شکن جمعه از مقابل در ورودی مصلی المهدی (عج) به سمت پارک جنگلی برگزار خواهد شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7557*3028*خبرنگار- رقیه محمدی * انتشار- رسول محمدحسنی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا یک آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی از احسان کارگر هندبالیست آیسکی دعوت کرد تا در اردوی این تیم که ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود شرکت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی + ویدئو
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند