Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش باد شدید از شب گذشته در استان مرکزی آغاز شده است و ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر آشتیان؛ ورزش باد شدید از شب گذشته در استان مرکزی آغاز شده است و ادامه دارد.

با ورود سامانه بارشی از نواحی غرب و شمال غرب کشور، این سامانه امروز استان مرکزی را نیز با شدت کمتر تحت تاثیر قرار می دهد و طی ساعات آتی بارش ها از مناطق جنوب غرب و غرب استان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز وزش باد ناشی از این سیستم شدید است و در برخی از مناطق باد به بیش از ۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

این سامانه از اواخر وقت امشب از استان مرکزی عبور می کند و با شمالی شدن جریانات هوا دمای هوا به طور محسوسی کاهش می یابد.

بر این اساس با توجه به بارش برف در مناطق سردسیر و احتمال کولاک به دلیل وزش باد و کاهش دما، اختلال در تردد جاده ها و معابر عمومی پیش بینی می شود.

مدیریت بحران استان به فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان برای مقابله با حوادث احتمالی هشدار داده است.

هم اکنون وضعیت هوای شهرستان آشتیان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری، بارش برف و باران و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

دمای فعلی شهر آشتیان ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر است و سرعت وزش باد ۲۱.۶ متر بر ثانیه و از سمت جنوب غربی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن سامانه بارشی از امروز در کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعدازظهر امروز فعالیت سامانه بارشی از غرب استان آغاز و تا روز جمعه در اکثر مناطق ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعد از ظهر امروز فعالیت سامانه بارشی از غرب استان آغاز و تا روز جمعه در اکثر مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیامد این سامانه، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تند بادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد است، افزود: بیشینه بارش‌ها روز پنج‌شنبه و در برخی از مناطق شمال، غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود و آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در این مناطق محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی این مدت بر سرعت وزش باد در شمال‌غرب و شرق استان افزوده خواهد شد و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا بویژه در جنوب‌شرق استان دور از انتظار نیست.

کد خبر 749684

دیگر خبرها

  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای فعالیت سامانه بارشی در گیلان
  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • فعال شدن سامانه بارشی از امروز در کرمان
  • دیدافقی درشهر یاسوج تا۱۰۰متر کاهش یافت/هشدار قرمز بارشهابرای فردا
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی