Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:26:49 GMT

انهدام باند سارقان خودرو در قائم شهر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۵۸۱۸

انهدام باند سارقان خودرو در قائم شهر

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، سرهنگ محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی صحنه وقوع جرم و انجام تحقیقات از مالباختگان ماموران موفق شدند، یکی از متهمان به سرقت خودرو را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: با هماهنگی قضائی ماموران سارق حرفه‌ای خودرو را دستگیر کردند که متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی با همکاری دو همدستش اقرار کرد

سرهنگ مرادی افزود: از متهم دو دستگاه خودروی وانت نیسان و یک دستگاه سواری تندر ۹۰ کشف شد.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد و با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اعلام اینکه متهم به سه فقره سرقت اعتراف کرد، افزود: سهل انگاری مالکان در حفظ و نگهداری اموال خود، سارقان را ترغیب به سرقت می‌کند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان خودرو در قائم شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در ورامین دستگیری در مشهد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: روز گذشته یکی از تیم های کلانتری شهید نواب صفوی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۳۱ پلاک مخدوش مظنون شدند.

سرهنگ خجسته افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل ماموران گشت خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاهی متوقف شد.

وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد راننده این خودرو ۲۵ فروردین امسال در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و همزمان با پیاده شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدان از صندوق عقب از محل متواری شده و حدود ۲ میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل با ارزش را سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد افزود:متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت اعتراف و طلاهای مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

خجسته گفت: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله که هر دو به موادمخدر اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 
 

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان