Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:59:01 GMT

اردوی جهادی در مناطق حاشیه نشین گرگان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۶۳۳۷

اردوی جهادی در مناطق حاشیه نشین گرگان برگزار شد

گرگان- اردوی جهادی فرهنگی و درمانی در منطقه حاشیه نشین کوی عرفان با همت کانون جهادی شهید حتم لو دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مرکز نیکوکاری اباعبدالله الحسین (ع) برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی جهادی (فرهنگی-درمانی) توسط کانون جهادی شهید حاجی حتملو دانشگاه علوم پزشکی گلستان با همکاری بسیج دانشگاهی علوم پزشکی گلستان و به همت مرکز نیکوکاری ابا عبدالله الحسین (ع) ایرانمهر در منطقه حاشیه نشین کوی عرفان به مدت سه روز برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون جهادی بسیج دانشگاه علوم پزشکی گرگان در رابطه با برنامه های در نظر گرفته شده در این اردوی جهادی به خبرنگار مهر گفت: برنامه های فرهنگی ما ویژه کودکان و شامل مبانی دینی، اهل بیت، برنامه های قرآنی، سبک زندگی و برگزاری کلاس های مختلف است و در زمینه درمانی هم با توجه به امکاناتی که در اختیار ما قرار داده شده درمان اورژانسی دندانپزشکی، معاینه، تشکیل پرونده، نوشتن طرح درمان و کشیدن دندان است.

میثم احمدی افزود: منتظر بودجه بیشتر و امکانات بیشتری هستیم تا خدمات بیشتری به مردم این منطقه ارائه دهیم.

وی ادامه داد: این اردوی جهادی از روز چهارشنبه آغاز شده و تا ۱۷ آذر ادامه داد، در این اردوی جهادی از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۱۷ به خدمات دهی به مردم منطقه می پردازیم.

احمدی ادامه داد: پرسنل شرکت کننده در این اردوی جهادی ۳۵ نفر از دانشجویان سال آخر رشته دندانپزشکی و تعدادی از متخصصان این رشته هستند.

دبیر کانون جهادی شهید حتم لو دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: این اردوی سه روزه چهارمین اردوی جهادی بسیج دندانپزشکی علوم پزشکی گلستان است و سه اردوی جهادی قبلی مربوط به منطقه انبارالوم بوده و از سال تحصیلی جدید تصمیم گرفتیم به حاشیه شهر گرگان بپردازیم و بعد از کوی عرفان به سایر مناطق حاشیه شهر خواهیم پرداخت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد

(تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد

دیگر خبرها

  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار