Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@20:08:22 GMT

روز دانشجو نماد علمی، اندیشه و نوآوری است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۱۶۴۶

روز دانشجو نماد علمی، اندیشه و نوآوری است

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: روز دانشجو به عنوان مظهر نماد علمی و مظهر اندیشه و نوآوری به شمار می آید و بزرگ ترین رسالت او، هدایت جامعه به سوی سعادت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ آئین افتتاحیه نهمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت با نام جشنواره سیمرغ با موضوع آشنایی دانشجویان با اهداف و بخش های جشنواره و معرفی رابطین و برندگان سال گذشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، به همت معاونت فرهنگی دانشجویی و با همکاری کانون های دانشجویی، در سالن آمفی تئاتر دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور مسئولین و استقبال پرشور دانشجویان، برگزار گردید.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت هفته وحدت و تاکید بر وحدت گفت: تقارن روز دانشجو سال جاری با ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) را باید به فال نیک گرفت از این جهت که رسول گرامی اسلام (ص)، علمدار و پیشتاز علم، فکر و اندیشه بود.

روز دانشجو مظهر نماد علمی، اندیشه و نوآوری است

وی افزود: روز دانشجو به عنوان مظهر نماد علمی و مظهر اندیشه و نوآوری به شمار می آید و بزرگ ترین رسالت او، هدایت جامعه به سوی سعادت است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با اشاره به اینکه رسول اکرم حضرت محمد (ص)، علم آموزی را یک عبادت و سعادت، می داند، اظهار داشت: بر همگان کسب این مهم را واجب، کرده است که در این میان، رسالت دانشجو، مضاعف و سنگین تر خواهد بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه هنر دانشجو، بررسی خلاها و کمبودهای معنوی و مادی مردم و جامعه است، خاطرنشان کرد: یک دانشجو، زمانی می تواند نماد دین و سعادت باشد که درد و مشکلات جامعه و مردم را به خوبی، کالبدشکافی کند و تشخیص دهد.

ایران اسلامی مظهر علم، تفکر، اندیشه و نوآوری است

وی با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری درباره دانشجویان این است که آنان از کمبودها و مشکلات مردم و جامعه غافل نباشند، اظهار امیدواری کرد؛ که خدای متعال تمام مردم به ویژه جوانان ایران اسلامی را مظهر علم، نماد تفکر، اندیشه و نوآوری نماید.

سخنرانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، قرائت بیانیه بسیج دانشجویی توسط نماینده بسیج دانشجویی و توضیحات دبیر کانون های دانشجویی درخصوص جشنواره نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در ادامه گروه موسیقی هیوا و کمدی استندآپ توسط برگزیده جشنواره در این رشته ها برگزار شد.

در پایان هم با پخش کلیپ، برگزیدگان جشنواره در سال گذشته، معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری استاد فلسفه دانشگاه کلمبیا نماد سیاست سرکوب سیستماتیک در غرب است

احمد نادری در مطلبی دستگیری استاد فلسفه دانشگاه کلمبیا را نماد سیاست سرکوب سیستماتیک در غرب دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو٬ احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در پیام رسان ایکس نوشت: دستبند بر دستان استاد فلسفه دانشگاه کلمبیا نمود و نماد سیاست سرکوب سیستماتیک در غرب؛ که البته بسی پیچیده و پنهان اعمال می‌شود و اکنون پرده پنهان کاری فروافتاده و کوس رسوایی آن به صدا درآمده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری استاد فلسفه دانشگاه کلمبیا نماد سیاست سرکوب سیستماتیک در غرب است
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان