Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فتح الله نوروزی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با شوراهای شهرستان جم با تاکید بر پیشگیری از بروز مشکلات در هنگام بارندگی اظهار داشت: برای فصول پاییز و زمستان پیش بینی بارندگی‌هایی شده است که لازم در ایام بارندگی کمیته بحران در شهرها و روستاهای جم تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها را امین دولت و مردم دانست و تصریح کرد:در تمام شبانه روز آماده پاسخگویی به شوراها، شهرداران و دهیاران شهرستان جم هستم.

فرماندار جم، به اقدامات دولت در بحث اشتغال روستایی پرداخت و با اشاره به اینکه شهرستان جم دارای ظرفیت‌های مهمی در عرصه اشتغال‌زایی است خاطر نشان کرد: در حوزه اشتغال پایدار کارهای خوبی از سوی دولت در شهرها و روستاها در حال انجام است و برنامه‌ای که دولت تدبیر و امید تدوین و اجرایی کرده تحولات مهمی در این عرصه ایجاد می‌شود که دهیاران و شوراها نقش مهمی ایفا می‌کنند.

نوروزی با بیان اینکه رشد توسعه شهرستان جم به نسبت شهرستان‌های دیگر بیشتر است گفت: برای اینکه این رشد متوازن شکل بگیرد باید سرمایه گذار انتخاب شود تا هم در توسعه شهرستان جم اثرگذار باشد و هم اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی اجرایی شود.

وی با تاکید بر نقش مهم اجرای طرح‌های آبخیزداری در جلوگیری از ممنوعه شدن دشت‌های شهرستان جم تصریح کرد:مرحله سوم طرح آبخیزداری جم با 37 میلیارد تومان اجرایی که با تحقق این مهم تعهد دولت در مصوبه سفر رئیس جمهور به طور کامل محقق می‌شود.

فرماندار جم با اشاره به اجرایی شدن راه سرچشمه به باغان بیان کرد: امسال 68 میلیارد ریال اعتبار برای اسفالت راه سرچشمه اختصاص یافته و این در حالی است که در حوزه بهداشت،آب و گاز اقدامات خوبی انجام شده است.

نوروزی با بیان اینکه درپروژه‌های روستایی از محل اعتبارات وزارت نفت بودجه‌ای به شهرستان جم تخصیص یافته است تصریح کرد: با بهبود وضعیت فضاهای آموزشی در شهرستان جم و اجرای 120 کلاس درس در 4 سال گذشته انتظار می‌رود روند مشارکتی شرکت‌ها و صنایع نفتی ، گازی و پتروشیمی در حل مشکلات این حوزه بیشتر شود.

انتهای پیام/پ

اجرای مرحله سوم طرح آبخیزداری جم با ۳۷ میلیارد تومان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: استان شدن ورامین از موافقت با طرح تا اجرا در دولت سیزدهم کلید خورد و با توجه به پیشینه تمدنی ورامین نسبت به سایر مناطق، به عنوان مرکز استان تهران شرقی معرفی شده و دولت نیز در حال نهایی کردن آن است. - اخبار استانها -

حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ورامین، با اشاره به موضوع تشکیل استان تهران شرقی گفت: حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا یکی از حوزه‌های پرجمعیت و از لحاظ جغرافیایی وسیع است که از نظر فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و صنعتی نیازمند ساختار جدید و تقسیمات جدید کشوری است.

وی افزود: به دلیل وجود جمعیتی بیش از 900 هزار نفر در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا و نیز جمعیت شهرستان پاکدشت، بیش از 1 میلیون نفر جمعیت در جنوب شرقی استان تهران سکونت دارند که تأسیس استانداری را ضروری کرده است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: در سفر رئیس‌جمهور به دیار 15 خرداد، بحث استان شدن ورامین قطعی شده، البته استان شدن ورامین از پیش مطرح شده بود و پیگیری این موضوع در این دوره از دولت انجام شده است.

نوش‌آبادی تصریح کرد: استان شدن ورامین و موافقت با طرح، اجرا و در دستور کار قرار گرفتن این پروژه در دولت سیزدهم انجام خورده است.

واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی

 وی ادامه داد: بر اساس پیگیری‌ها و رایزنی‌های فراوانی که با رئیس‌جمهور انجام شده، استان تهران به 3 استان تهران مرکزی، تهران غربی به مرکزیت شهریار و استان تهران شرقی به مرکزیت ورامین تقسیم می‌شود.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های ورامین و نیز پیشینه تمدنی و تاریخی، این منطقه نسبت به سایر مناطق، ارجحیت دارد و به عنوان مرکز استان تهران شرقی معرفی شده و دولت نیز در حال نهایی کردن آن است که در نهایت به عنوان لایحه به مجلس آینده ارائه شده و استان شدن ورامین در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • وزیر آموزش‌وپرورش: مرگ سند ۲۰۳۰ در این دولت رقم خورد، اما...
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد