Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی گفت: ماموران پلیس آگاهی به واسطه اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک کارگاه بزرگ تهیه و توزیع کودشیمیایی تقلبی در کنگاور باخبر شدند و رسیدگی به آن را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی با بیان اینکه ماموران انتظامی کنگاور در عملیاتی منسجم ۳ نفر از اعضای این باند را در زمان بارگیری کود‌های شیمیایی در کارگاه دستگیر کردند، افزود: از کارگاه مورد نظر ۱۶۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی تقلبی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان یادآور شد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال برآورد شده است و متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار

به گزارش قدس خراسان، حمید رضا شرف خانی اظهار کرد: با رصد و پایش عوامل یگان حفاظت و با دستور قاطع دادستان شهرستان گلبهار در همکاری با عوامل انتظامی کلانتری گلمکان، یک باب کوره غیر مجاز تهیه زغال و بیش از ۱۵ تن مقطوعات چوبی از گونه‌های ممنوعه گز و تاغ که به شکل ماهرانه‌ای از شهرستان‌های جنوبی استان قطع و به گلبهار حمل می‌شد شناسایی و توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران بیان کرد: کارگاه غیرمجاز احداث شده در یکی از روستاهای تابعه شهر گلمکان شهرستان گلبهار پس از شناسایی و اطمینان از وجود محموله قاچاق با دستور قضایی دادستان گلبهار توسط ضابطین بازگشایی و میزان ۱۵ تن مقطوعات چوبی جنگلی و یک باب کوره غیر مجاز توقیف شد.

وی تصریح کرد: در همین رابطه چهار نفر از اتباع بیگانه مرتبط با این باند بازداشت و تحویل عوامل انتظامی شدند. 

شرف خوانی اظهار کرد: گونه جنگلی گز و تاغ با هدف تثبیت شن و جلوگیری از گسترش بیابان و تهدید سکونتگاه‌های شهری و روستایی در قالب پروژه‌های بیولوژیک بیابان‌زدایی با صرف هزینه‌های سنگین و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق کویری خراسان رضوی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشت و نگهداری می‌شود که با بی‌رحمی تمام و برای انتفاع غیر شرعی و غیر مجاز توسط افراد و باندهای قاچاق چوب آلات مورد تجاوز و قطع قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار