Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: برای فعالیت‌های مرتبط با بخش‌های اقتصادی در راستای برنامه‌های ملی اشتغال فراگیر، ایجاد ۷ هزار و ۶۵۴ فرصت شغلی در استان زنجان پیش‌بینی شده است.

محمدرضا یوسفی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان افزود: برای فعالیت‌های مرتبط با بخش‌های اقتصادی در راستای برنامه‌های ملی اشتغال فراگیر 651 هزار و 900 فرصت شغلی در کشور پیش‌بینی شده که سهم استان زنجان 7 هزار و 654 شغل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 2 هزار میلیارد ریال اعتبارات بودجه‌ای و 200 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای فعالیت بخش‌های اقتصادی در سطح کشور پیش بینی شده است، اظهار داشت: سهم استان زنجان از این منابع مالی 2 هزار و 348 میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان کسب و کار و اشتغالزایی حمایتی با ظرفیت اشتغال 91 هزار و 800 نفر را از دیگر زیرمجموعه‌های برنامه اشتغال فراگیر در سطح کشور عنوان و تصریح کرد: برای استان زنجان نیز یک هزار و 952 فرصت اشتغال حمایتی پیش‌بینی شده که باید توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی محقق شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع برای رسته‌ها و فعالیت‌های مرتبط با بخش‌های اقتصادی و فعالیت‌های مرتبط با مداخلات سیاستی طرح‌های اشتغالزا 5 هزار میلیارد ریال اعتبارات بودجه‌ای در نظر گرفته شده است تصریح کرد: تاکنون این بودجه تخصیص پیدا نکرده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: در طرح‌های اشتغالزا با رویکرد مداخلات سیاستی 2 هزار و 430 فرصت شغلی در طرح کارورزی و 760 فرصت شغلی در طرح آموزش در محیط واقعی واقعیت کار و طرح‌های مشوق‌های بیمه‌ای برای استان زنجان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در طرح اولیه روستا تعاون ایجاد 32 تعاونی در روستاهای استان زنجان هدف‌گذاری شده بود که با هماهنگی با دفتر امور روستایی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به 90 تعاونی در 90 روستا افزایش یافته اس

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند