Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی،در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تصمیم دولت کنونی آمریکا مبنی بر انتقال سفارتخانه‌اش از تل‌آویو به قدس تاکید کرد که ترامپ برای باقی ماندن در مسند ریاست جمهوری ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین را به صهیونیست ها و غاصبان فلسطین فروخت.

ایران آنلاین / در این بیانیه آمده است: دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن تقبیح و محکوم  کردن اقدام ترامپ در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ،  این روز را نکبت دیگری در تاریخ فلسطین می داند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیطان بزرگ در خلافی آشکار با قطعنامه های سازمان ملل ، عرف بین الملل ، تعهدات خود و موازین حقوق بشر به دنیا ثابت نمود که نه تنها به هیچگونه اصولی پایبند نیست بلکه درک و فهم درستی از وضعیت موجود منطقه و جهان ندارد .

ترامپ که بشدت نگران آینده سیاسی خود می باشد برای باقی ماندن در مسند ریاست جمهوری ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین را به صهیونیست ها و غاصبان فلسطین فروخت .

دولت آمریکا با این اقدام خبیث و غیر قابل توجیه بر اندک امیدی که برخی جریانات و حاکمان عربی برای مذاکره و تشکیل دو دولت داشتند خط بطلان کشید . رژیم اشغالگر قدس می داند با اینگونه اقدامات ابلهانه دولت آمریکا در وضعیت قدس هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد و ملت فلسطین و آزادیخواهان جهان بیش از هر زمان دیگر یکپارچه و متحد برای آزادی قدس و سرزمین فلسطین مصمم تر خواهند شد . مجلس شورای اسلامی از همه ملت های آزادیخواه و حامی فلسطین و مجالس کشورهای اسلامی و عربی می خواهد از  تمام ظرفیت خود برای اعلام برائت و محکوم نمودن اقدام آمریکا و دفاع از حق مشروع مردم فلسطین بهره گیرند و یک روز عزای عمومی اعلام و پرچم ها در همه کشورهای اسلامی نیمه افراشته شود . / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • آزادی بیان به سبک غرب؛ از سانسور خبری تا سرکوب دانشجویان ضد صهیونیست+ فیلم
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند