Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بیله‌سوار گفت: ۳۹ طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار ۴۰ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال و با اشتغال‌زایی ۱۰۹ نفر در بیله‌سوار به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آرام حلیم پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: 39 طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار 40 میلیارد و 885 میلیون ریال و با اشتغال‌زایی 109 نفر در بیله‌سوار مصوب شد و برای ارائه تسهیلات، به کارگروه اشتغال ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهم‌ترین مطالبات و مشکلات پیش‌روی مردم در حال حاضر معضل بیکاری است که در این راستا تاکنون اقدامات قابل توجهی انجام یافته و انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و افرادی که داری خلاقیت و ایده‌های کارآفرینی دارند بتوانیم این مشکل را در آینده‌ای نزدیک برطرف کنیم.

فرماندار بیله‌سوار گفت: ارائه تسهیلات برای طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی در اولویت کاری قرار گرفته و در این زمینه تسهیلات هفت درصدی برای طرح‌های غیردانش‌بنیان یارانه هفت درصدی و برای طرح‌های دانش‌بنیان نیز یارانه هشت درصدی در نظر گرفته شده است.

حلیم اظهار کرد: انتظار ما از بانک‌های عامل این است که در ارتباط با ارائه تسهیلات نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند چرا که اگر این دیدگاه تغییر نیابد رغبت افراد در این زمینه کاهش می‌یابد و دستیابی به اهداف مورد نظر در ارتباط با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی با مشکل روبه‌رو می‌‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون تصویب 51 طرح با تسهیلات 74 میلیارد و 658 میلیون ریال با اشتغالزایی 188 نفر در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری تصویب شده است که این طرح‌ها بستر مناسبی برای اشتغال‌زایی محسوب می‌شوند که انتظار داریم در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه با ما مشارکت و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به نقش مهم آموزش در حفظ و توسعه صنایع دستی، گفت: آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری سازی در این حوزه است. - اخبار استانها -

مریم جلالی دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، اظهار داشت: صنایع دستی علاوه بر آن که می‌تواند منتقل کننده فرهنگ یک منطقه باشد، نقش مهمی نیز در اشتغال‌زایی و تولید ثروت دارد.

وی ادامه داد: لازمه اشتغال‌زایی و تولید ثروت در این حوزه آموزش در جهت بازاریابی و تجاری‌سازی است که می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح به آن دست یافت.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اهمیت حفظ و احیای صنایع دستی و آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ و صنایع دستی مناطق خود، تصریح کرد: احیای این صنایع با هدف ایجاد ثروت و معرفی هر چه بیشتر آن از جمله وظایف ما است.

جلالی دهکری ایجاد خانه‌های صنایع دستی را راهکاری در جهت تحقق این موضوع عنوان کرد و گفت: امیدواریم با کمک بخش خصوصی و ظرفیت‌های مردمی بتوانیم خانه‌های صنایع دستی را ایجاد و توسعه دهیم و آنها را محلی به منظور آموزش، نمایش و عرضه محصولات صنایع دستی تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: نسل جوان با پیوند نسلی می‌تواند دانشی که سینه به سینه در دل اجداد و بزرگان ما وجود دارد را به عرصه دانش، محل تحصیل و آموزش و پرورش منتقل کند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند