Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – ایرنا – مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: اشتغال روستایی اولویت مهم برای توسعه اشتغال پایدار در استان است که با پرداخت تسهیلات، فرصت مناسب اشتغالزایی در مناطق روستایی فراهم می شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در نشست با بخشدار و دهیاران مرکزی گرگان بر لزوم حمایت از طرح های دارای مزیت و اولویت منطقه ای با ارائه تسهیلات ارزان قیمت تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: برای رسیدن به این هدف، شرکت های تعاونی در مناطق روستایی و محروم از وام ویژه با نرخ سود پایین و بازپرداخت 6 ساله برخوردار خواهند شد.
مازندرانی ادامه داد: ارائه طرح های مناسب با چشم انداز ایجاد اشتغال پایدار و بهره مندی هر چه بیشتر و بهتر از ظرفیت های منطقه ای، دریافت و جذب تسهیلات پرداختی را آسان تر و مسیر رسیدن به اهداف مورد نظر برای تامین مشاغل جدید را کوتاه تر خواهد کرد.
مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان حمایت از بازارچه ها و تعاونی های دهیاری را جزو سیاست و اصول ثابت در اشتغال این اداره کل دانست.
مازندرانی در نشست خبری ماه قبل خود با خبرنگاران نیز گفته بود که دولت ایجاد 19 هزار و 400 شغل را امسال برای گلستان پیش بینی کرده است که تاکنون حدود 6 هزار شغل ایجاد شده و تا تحقق کامل هدف مورد نظر راه سختی پیش رو داریم.
آمار بیکاری در گلستان 11.9 درصد اعلام شده و استاندار گلستان چند روز قبل با یادآوری اهمیت ایجاد اشتغال و رونق تولید در جامعه گفته بود که بیش از 10هزار میلیارد ریال وام ارزان قیمت زیر نظر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به کارآفرینان مشاغل خرد و متوسط مناطق شهری، روستایی و عشایری ارائه می شود.
3091/1860
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، «معین‌الدین سعیدی» در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان قدردان نعمت امنیت و وحدت هستند و به احدی اجازه تفرقه‌اندازی میان صفوف‌شان را نمی‌دهند؛ البته امنیت پایدار در سایه فضای پُر رونق کسب و کار و با هم‌اندیشی و همفکری همه آحاد استان حاصل خواهد شد.

وی گفت: علی‌رغم خدمات بی‌بدیل نظام و کارهای بزرگ انجام شده، هنوز مردم استان سیستان و بلوچستان با چالش‌های عدیده روبه‌رو هستند. هر بار که ایران حق‌آبه خود را طلب کرد، طرف مقابل دروغ گفت.

سعیدی بر ضرورت رفع مشکل حاشیه‌نشینی در چابهار و کنارک تاکید کرد و افزود: با توجه به وقوع دو سیل ویرانگر اخیر در منطقه، لازم است سهمیه کنکور مختص دانش‌آموزان سیل‌زده در نظر گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت آب در این استان گفت: طرح‌های آبخیزداری، مهار موضوع سیل، کنترل سیلاب، ایجاد سازه‌هایی شبیه چاه نیمه‌ها برای نگاهداشت آب، احداث آب‌بند زودبازده در مسیر رودخانه‌های فصلی و مرزی و لایروبی این رودخانه‌ها، مرمت قنوات کشاورزی و ایجاد سیل‌بندهای روستاها نه تنها مانع هدررفت آب بلکه باعث ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

سعیدی با قدردانی از حضور رئیس‌جمهور در بین مردم سیل زده، گفت: حضور رئیس‌جمهور بین مردم سیل زده قطعاً موجب تسلی خاطر شد و این نقطه تمایز و برتری دولت فعلی بر دولت قبل است. از طرفی باید سازمان برنامه و بودجه مکلف شود تا ردیف‌های مستقل اعتباری برای جبران خسارات سیل در نظر گیرد.

وی با انتقاد از فیلترینگ گفت: آیا با فیلترهای فعلی مطلوب حاصل شده است؟ وقتی مسؤولان بدون هیچ محدودیتی در همه پلتفرم‌ها حضور دارند، چرا مردم را درگیر هزینه فیلترشکن‌ها می‌کنید.

کد خبر 6090895 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی