Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهید چمران لارستان گفت: به پیشنهاد فدراسیون هندبال تیم بانوان شهید چمران لارستان به عنوان نماینده ایران در مسابقات غرب آسیا شرکت می‌کند.

مسعود راستی لاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در لارستان، اظهار داشت: تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان با توجه به نتایج خوبی که در مسابقات باشگاه‌های آسیا کسب کرد به پیشنهاد فدراسیون هندبال کشور به جای تیم ملی بانوان، به مسابقات غرب آسیا اعزام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مسابقات در کشور اردن با حضور 6 کشور برگزار می‌شود و دومین دوره مسابقات غرب آسیاست، اما زمان برگزاری مسابقات هنوز اعلام نشده است.

مدیرعامل تیم شهید چمران لارستان تصریح کرد: دلیل این انتخاب قهرمانی تیم شهید چمران لارستان در مسابقات فصل گذشته هندبال بانوان کشور بوده است. 

تیم شهید چمران لارستان هم اکنون با 8 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار دارد. این تیم توانست در مسابقات هندبال باشگاههای آسیا به مقام چهارمی دست یابد.

انتهای پیام/ 

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شطرنج شهرهای آسیا که در خانتی مانسیسک روسیه جریان دارد و در دور ششم، تیمآقایان و تیم بانوان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های «تولاسیتی» و «مسکوسیتی» قرار گرفتند.

در این دیدارها تیم مردان ایران با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و تیم بانوان به تساوی ۲ به ۲ دست یافت.

بدین ترتیب تا پایان دور ششم مسابقات شهرهای آسیا، تیم مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشینروسیه در جایگاه دوم و تیم ملی بانوان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر در جایگاه چهارم قرار دارد.

تیم شطرنج مردان ایران با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم بانوان باترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

کد خبر 6089389

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران