Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حسن میرزایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی ورامین در جمع خبرنگاران گفت : به منظور نظارت بیشتر بر عرضه و توزیع کالاها با هدف تأمین سلامت مردم و تعادل بازار قیمت ، بازرسان اداره صنعت ، معدن وتجارت با همکاری کارشناسان معاونت غذا و دارو شبکه بهداشت ودرمان و پلیس اماکن عمومی در قالب گشت مشترک به صورت روزانه بر واحدهای عرضه مواد غذایی ، فروشگاه های عرضه فرآورده های آرایشی و بهداشتی ، عطاری ها و داروخانه های شهرستان نظارت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : در این طرح بر مواردی چون کالاهای قاچاق ، غیر بهداشتی ، غیر مجازو تقلبی ، گرانفروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی مورد بررسی قرار می گیرد .
وی اظهار کرد: در مرحله اول اجرای این طرح ، 120 واحد مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت.
میرزایی گفت: در این طرح 16 تیم به صورت مشترک به بازرسی از واحدهای صنفی می پردازند که در آن 11 پرونده تخلف تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع گردید.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین تأکید کرد: تمامی کالاهای غیر بهداشتی ، غیر مجازو تقلبی ، تاریخ مصرف گذشته و قاچاق کشف شده از بازار جمع آوری و تعدادی از آن ها معدوم گردید.
وی از مردم خواست تا در صورت مواجهه با هرگونه فرآورده سلامت محور غیرمجاز، تقلبی و یا قاچاق از قبیل دارو، مواد غذایی، آشامیدنی و لوازم آرایشی و بهداشتی ، موضوع را از طریق شماره تلفن 124 ستاد خبری به اطلاع بازرسان این اداره برسانند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 /1539

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه