Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@22:56:37 GMT

دعوای جدید کی‌روش و برانکو به کجا می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۸۳۵۶

دعوای جدید کی‌روش و برانکو به کجا می‌رسد؟

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مرد پرتغالی معتقد است بازیکنان ایرانی بیشتر از ۶۰ دقیقه کارایی ندارند و میزان دوندگی آن‌ها پایین است. کی‌روش به صراحت گفت: در این شرایط بازیکنانی مثل وحید امیری و سیدجلال حسینی و... نمی‌توانند برابر پرتغال و اسپانیا بازی کنند.


اما برانکو قبل از بازی با سپیدرود در مصاحبه با خبرنگاران در این رابطه گفت: «من نمی‌توانم درباره دیگران حرف بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط این را می‌توانم بگویم که وحید امیری می‌تواند خیلی بدود و بدن او از اینیستا و ژاوی هم بهتر است. درخصوص سایر بازیکنان هم اطلاعی ندارم و درباره این موضوعی که شما می‌گویید هم باید بگویم که از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه ما هیچ نامه کتبی نیامده و نظری هم درباره آن ندارم. درخصوص اطلاعاتی هم که از رسانه‌ها می‌آید، نظری نمی‌دهم.»


دعوای بین کی‌روش و برانکو به نظر می‌رسد دیگر کشدار شده باشد. یک لجبازی بین طرفین که هرازگاهی سر باز می‌کند و رسانه‌ای می‌شود. به نظر می‌رسد حرف امروز کارلوس کی‌روش درخصوص میزان دوندگی وحید امیری پاسخی به مصاحبه تلویزیونی برانکو در برنامه ۹۰ باشد. آن روزی که سرمربی پرسپولیس روبه‌روی عادل فردوسی‌پور نشست و مدعی شد هرگاه بازیکنانش از اردوی تیم ملی برمی‌گردند، اضافه وزن پیدا می‌کنند! آن روز به قول کارلوس کی‌روش، سرمربی کروات پرسپولیس علم و دانش سرمربی تیم ملی را زیر سؤال برد.


حالا هم کی‌روش خواسته مقابل به مثل کند. مرد پرتغالی با اسم آوردن از وحید امیری علم و دانش برانکو، بدنساز پرسپولیس و سایر مربیان داخلی را زیر سؤال برد تا هم از مرد کروات انتقام گرفته باشد و هم به همه بگوید فوتبال باشگاهی ایران ضعیف و پایین‌تر از استاندارد است. البته با توجه به نتایج نمایندگان باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا تا حدودی می‌توان به کی‌روش حق داد، اما پرسپولیس متفاوت است.
پرسپولیس امروز دونده‌ترین تیم داخل کشور است که بدنسازی به اسم مارکو دارد و حتی ملی‌پوشان هم از این کروات تعریف می‌کنند.


با این وجود کی‌روش به برانکو متلک می‌اندازد و متقابلاً سرمربی پرسپولیس هم طعنه می‌زند و امیری را از اینیستا هم آماده‌تر می‌خواند. به نظر می‌رسد این دعوا ادامه داشته باشد و پیش‌بینی می‌شود اوج آن را در آینده شاهد باشیم. زمانی که برانکو نخواهد شاگردانش را در اختیار تیم ملی بگذارد!

منبع: خبر ورزشی

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید امیری بعد از بازی با سپاهان گفت: بعد از اتفاقات هفته گذشته همه یکدل شده بودیم که 3 امتیاز را بگیریم ولی با احترام سپاهان فشرده بازی می کرد و این کار را سخت کرده بود.  آنها بازی فشرده و من تو من انجام می دادند و همین مساله بازی را کسل کننده کرد.امروز هواداران سنگ تمام گذاشتند و من قول می دهم تا روز آخر تلاشمان را می کنیم. هنوز 15 امتیاز باقی مانده و یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم.

وی در خصوص اینکه نساجی یک تیم تاثیرگذار در جدال قهرمانی است که هم با استقلال بازی دارد و هم هفته آینده با پرسپولیس گفت: نساجی یک تیم خوب و قابل احترام است ولی بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است. امیدوارم هر تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسید.

هافبک پرسپولیس با اشاره به واگذاری دو باشگاه گفت: این اتفاق میمون و مبارکی بود و امیدوارم از مشکلات سالهای اخیر خلاص شویم.

امیری در خصوص بازگشت بیراوند گفت: جا دارد از رفیعی تشکر کنیم و گل هایی که او در بازی قبل خورد اصلا مقصر نبود و ما بازیکنان مقصر نبودیم. بیرانوند هم نیازی به تعریف من ندارد. او با حضورش روحیه می داد و امیدوارم که خدا او را برای پرسپولیس حفظ کند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی