Web Analytics Made Easy - Statcounter

آن‌چنان که در رسانه‌ها آمده، صداوسیما بابت این حضور صد ‌هزار یورو معادل ٥٠٠ ‌میلیون تومان به‌عنوان دستمزد به وی پرداخت کرده است که اگر با هزینه سفر، اقامت و هزینه‌های مقدماتی انجام این سفر و خرده‌ریزها جمع شود، بالغ بر ٦٠٠‌ میلیون تومان خواهد شد. آفتاب‌‌نیوز : با یک حساب سرانگشتی می‌شود دریافت که با این مبلغ می‌توان تعداد زیادی از منازل مسکونی آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه را باز‌سازی کرد كه البته از سوي آقاي فردوسي‌پور چنين رقمي تكذيب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سؤال مهم‌تر آنکه آیا حضور فیگو در این برنامه دستاوردی داشت؟ او جز نقل خاطرات کهنه هیچ مطلبی را عنوان نکرد که اندکی به آگاهی فوتبال‌دوستان اضافه کند. صداوسیما می‌توانست با یک‌هزارم این مبلغ مانند همیشه دو نفر از کارشناسان برجسته فوتبال کشورمان را که تعدادشان هم کم نیست به این برنامه دعوت کند تا بینندگان بتوانند نکات بسیار آموزنده‌ای را از آنان بشنوند. نکته جالب‌تر اینکه یکی از تلویزیون‌های خارجی که به همین مناسبت برنامه زنده داشت، دو کارشناس ایرانی را به برنامه خود آورده بود که به‌مراتب بهتر از فیگو نکات فنی را درباره تیم فوتبال ایران و حریفانش در جام جهانی تجزیه و تحلیل کردند. 
البته انتظار نداریم صداوسیما طبق روش معمول خود به این نقد پاسخ دهد، اما شاید این بار با توپ پر پاسخ دهد که این مبلغ نه از بودجه صداوسیما که مثلا از سوی فلان اسپانسر پرداخت شده است. در جواب باید گفت درهرصورت پول این مملکت بوده که بدون کوچک‌ترین بازدهی، از کشور خارج شده است است؛ آن هم در زمانی که می‌شود با چنین پولی نیاز بسیاری از زلزله‌زدگان را برطرف کرد. اگر اندک انصافی در کار باشد صداوسیما و به‌ویژه شخص فردوسی‌پور باید برای این اشتباه بزرگ از مردم عذرخواهی کند.
منبع: روزنامه شرق

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد