Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا پیشنهاد داد که قدس را که پایتخت فلسطین است را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیست معرفی کند و نوکری خود را به رژیم صهیونیستی نشان دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی مزگی نژاد، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما در کشور و منطقه، برای اینکه بتوانند به منافع خودشان برسند، تهدیدات خودشان را بر علیه ما شکل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: جنگ تحمیلی، ترور شخصیت ها و فضای درونی کشور را بهم ریختند و به نتیجه نرسیدند، حربه‌هایی را که از گذشته دارند از آن استفاده می کنند و امید دارند بتوانند با آن به نتیجه برسند و یکی از این حربه‌ها، اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است.

 

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در کشور ما طیف‌های مختلفی از اهل تسنن و تشیع وجود دارند و در کشورهای اطراف ما نیز همین‌گونه فضایی وجود دارد لذا شرایطی که دشمنان به دنبال آن هستند را می‌توانند پیدا کنند.

 

مزگی‌نژاد تصریح کرد: بعضی کشورها مانند عربستان با همراهی آمریکا دست به دست هم دادند و یک جریانی به نام داعش به راه انداختند تا بتوانند استفاده کافی را از این جریان ببرند اما خداوند بزرگ با عنایتی که به ما داشت و با تلاشی که همه داشتند توانستند جریان نامیمون وشجره مسموم طرد شده از طرف مسلمانان را از صحنه بیرون کنند و به نابودی بکشانند.

 

وی افزود: این که دشمنان به هدف خود نرسیدند، وعده خداست و خدا گفته اگر شما مقابل دین من بایستید، به هدف خود نخواهید رسید.

 

کارشناس مسائل سیاسی گفت: این‌که در درون بعضی افراد حاضر هستند با دشمنان همکاری کنند و گه گاهی به آنها امید بدهند، چیزی طبیعی است و از زمان انقلاب این قضایا وجود داشته‌است.

 

مزگی‌نژاد خاطرنشان کرد: فلسطین مسئله اصلی اسلام و مسلمین است و قبله اول مسلمین بوده است لذا تاکیدی که همه مسلمانان دارند این است که باید دست نخورده باقی بماند و به عنوان شرایطی که اسلام در آنجا حاکمیت داشته است از آن بهره‌برداری بشود.

 

وی افزود: باتوجه به اینکه رژیم صهیونیستی رژیمی است که سرزمین ندارد و این منطقه را غصب کرده است و تشکیل حکومت داده است و وظیفه همه مسلمانان است که این منطقه را که یک منطقه مقدسی است را از دست رژیم صهیونیستی خارج بکنند.

 

کارشناس مسائل سیاسی گفت: به دلیل ناکامی هایی که دشمنان در این چند ساله برایشان به وجود آمده است و به قول مقام معظم رهبری به دلیل عجز و ناتوانی که دارند، به این سمت روی آورده‌اند تا بتوانند ساختاردرونی فلسطین را به نفع خودشان رغم بزنند.

 

مزگی‌نژاد یادآور شد: آمریکا پیشنهاد داد که قدس را که پایتخت فلسطین است را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیست معرفی کند و نوکری خود را به رژیم صهیونیستی نشان دهد و آن رژیم را با توجه به اینکه در منطقه شکست خورده است را سرپا نگه دارند تا به منافع خود در منطقه دست پیدا کنند.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری واکنش جالبی را نسبت به این طرح نشان دادند و فرمودند" نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمنان است" و وعده الهی است که قدس آزاد شدنی است و به دامان اسلام برخواهد گشت اما مسلمانان در راه آزادی قدس باید تلاش کنند که این هدف تمام و کمال محقق شود.

 

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تهدید دشمنان برای اولین و یا آخرین بار نبوده است و ما درآینده هم با تهدیدها و عملیات روانی آنها  روبه رو خواهیم بود و با روی کار آمدن ترامپ که چیزی از سیاست در دست ندارد و دست به عملیات‌های روانی می‌زند و به رسمیت شناختن قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را امضا کرده است.

 

مزگی‌نژاد تصریح کرد: عملیات‌های روانی ترامپ در گذشته وجود داشته و خارج شدن از پیمان آب و هوا وممنوع کردن ورود بسیاری از افراد  به آمریکا، اینها همه نشان از عجز و ناتوانی دشمن دارد ومعلوم می‌شود ما مسیر خودمان را درست رفته‌ایم و امیدواریم روزی شاهد نابودی دشمن و آزادی فلسطین و بازگشت آن به دامن اسلام باشیم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران

آفتاب‌‌نیوز :

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بار‌ها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بار‌ها اعلام کرده نیرو‌های مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشور‌های خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند، زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشور‌های منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آن‌ها شده تصمیم‌گیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • آیا رژیم صهیونیستی به رفح حمله می‌کند؟
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند