Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@05:49:35 GMT

استقبال کم اصفهانی ها از صدور کارت ملی هوشمند+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۸۵۹۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز اصفهان ؛ مدیر کل اداره ثبت احوال استان اصفهان گفت: از زمان آغاز فراخوان دریافت کارت ملی هوشمند تاکنون ،یک میلیون و   750 هزار نفر از جمعیت بیش از چهار میلیونی استان برای در یافت  کارت  ملی هوشمند اقدام کردند.
حسین غفرانی اسفند امسال را آخرین مهلت تقاضای دریافت کارت ملی هوشمند دانست و افزود: مردم استان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ncr.ir مراحل پیش ثبت نام و درخواست کارت ملی هوشمند را ثبت کنند.
وی با اشاره به فراهم سازی تسهیلات برای تعویض کارت ملی قدیمی گفت : بیش از 648 ایستگاه خاص و تحویل کارت ملی هوشمند  ،52 دفتر پیشخوان ،32 اداره پست و 37 اداره ثبت احوال در استان برای مردم کارت ملی هوشمند صادر می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۳۰ میلیاردی ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری ۲ سارق که با دستبرد به ۶ منزل در شهر اصفهان ۳۰ میلیارد ریال از اموال این منازل را به سرقت برده بودند خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با مهر اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی محلات شهر اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی و همچنین با جمع آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت، در نهایت هویت ۲ سارق سابقه دار را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سرانجام با انجام تحقیقات میدانی گسترده مخفیگاه هر ۲ متهم در یکی از محلات سطح شهر شناسایی و سارقان قبل از هرگونه اقدامی در یک عملیات هماهنگ و منسجم دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در سطح شهر اصفهان به ۶ منزل دستبرد زدند که در برآورد اولیه کارآگاهان مشخص شد این ۲ سارق نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال اموال مردم را به سرقت برده‌اند، در این خصوص تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بچه یتیمی که حکیم باشی دربار نادرشاه افشار شد! + فیلم
  • ثبت ۲۷ هزار درخواست کارت ملی هوشمند در استان ایلام
  • اصفهانی ۱۷ روز هوای پاک داشتند
  • درخواست سالانه ۵۰۰ هزار پرونده گواهی انحصار وراثت
  • درخواست سالانه ۵۰۰ هزار پرونده‌ گواهی انحصار وراثت
  • مدرسه یاری در دستور کار خیران اصفهانی
  • یک خبر خوب برای اصفهانی‌ها
  • صدور هشدار نارنجی در اصفهان
  • صدور هشدار نارنجی با بارشی نسبتاً قوی و کولاک در اصفهان/دمای هوا تا ۴ درجه کاهش می‌یابد
  • سرقت ۳۰ میلیاردی ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها