Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: میزان گرد و غبار در برخی از شهرهای استان خوزستان که در ساعات اولیه صبح افزایش یافته بود اکنون در حال کاهش است.

احمدرضا لاهیجان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به میزان گرد و غبار در هوای برخی از شهرستان‌های خوزستان اظهار داشت: از ساعت 8 صبح امروز میزان گرد و غبار در هوای اهواز افزایش یافته به طوری که هزار و 263 میکروگرم بر متر مکعب اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: این میزان حدود 8.5 برابر حد مجاز است البته دیگر نقاط استان نیز با افزایش میزان گرد و غبار روبه‌رو شده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان بیان کرد: هوای شهرستان‌های دزفول با 300 میکروگرم بر مترمکعب، شوشتر با 244 میکروگرم بر مترمکعب و امیدیه با 88 میکروگرم بر متر مکعب گرد و غبار همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان گرد و غبار تاکنون در اهواز گزارش شده، گفت: میزان طبیعی ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است.

لاهیجان‌زاده همچنین درباره آخرین میزان گردوغبار در ساعت 9 عنوان کرد: هوای اهواز با 481، دزفول 315، امیدیه 85 و شوشتر با 68 میگروگرم برمتر مکعب گرد و غبار همراه بوده است که در اهواز 3 برابر حد مجاز است.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان آخرین وضعیت دریافت مجوز راه‌اندازی رشته پزشکی در واحد اهواز را تشریح کرد.

علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت‌ماه آخرین اکیپ بازرسی وزارت بهداشت، از امکانات دانشگاه آزاد خوزستان بازدید خواهند کرد تا مجوز نهایی جذب دانشجوی پزشکی عمومی صادر شود.

وی ادامه داد: تیم اعضای هیات علمی برای این رشته نیز در حال تکمیل است و در صورت تایید امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه توسط بازرسان، از ترم مهرماه در واحد اهواز دانشجوی پزشکی پذیرفته خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به روند فراهم‌آوری امکانات مناسب آموزش پزشکی، گفت: تجهیزات آزمایشگاهی در وضعیت خوبی قرار دارند و البته نواقض جزئی هم وجود دارد که در حال رفع است. مرکز مهارت‌های پزشکی نیز در حال توسعه است. با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز توافق کرده‌ایم که برای آموزش بالینی دانشجویان از بیمارستان‌های آموزشی گلستان، سینا و... به صورت مشارکتی استفاده کنیم.

افروس عنوان کرد: مجوز مرحله اول دانشکده پزشکی برای رشته پزشکی است و در مرحله بعد، رشته‌های داروسازی و دندانپزشکی نیز اضافه خواهد شد. تنها منتظر مجوز نهایی وزارت بهداشت برای رشته پزشکی هستیم که تا پایان اردیبهشت‌ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد