Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مشاور رهبری در امور بین‌الملل با بیان اینکه این کار آمریکا در درازمدت به نفع اتحاد مسلمانان است، تاکید کرد: با این کار نقاب از چهره آمریکا و سیاستمداران آن برداشته می‌شود و تا به حال هیچ یک از اصناف ترامپ جرات نکرده بودند چنین گستاخی احمقانه‌ای را انجام دهند.علی اکبر ولایتی در حاشیه اختتامیه سی‌ویکمین کنفرانس وحدت اسلامی در جمع خبرنگاران درخصوص تصمیم اخیر امریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس گفت: این تصمیمی که رییس‌جمهور آمریکا در مورد انتقال سفارت امریکا به بیت‌المقدس گرفته است را می‌توان به احمقانه‌ترین و غیرمدبرانه تصمیمی که توسط ترامپ، رییس‌جمهور بی‌فکر و بی‌تدبیر آمریکا گرفته شده است، تشبیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این در درجه اول به ضرر ملت و منافع آمریکا است، آمریکایی‌ها در جریان شکست‌های متوالی که داعش در کشورهای عراق و سوریه خورده است و همچنین شکستی که عوامل آمریکا در یمن و لبنان خورده‌اند دست به این اقدامات می‌زنند.

رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد با بیان اینکه این کار آمریکا در درازمدت به نفع اتحاد مسلمانان است، اظهار داشت: با این کار نقاب از چهره آمریکا و سیاستمداران آن برداشته می‌شود و تا به حال هیچ یک از اصناف ترامپ جرات نکرده بودند چنین گستاخی احمقانه‌ای را انجام دهند. ترامپ با این کار خود یک و‌ نیم میلیارد مسلمان را علیه خودش منسجم کرد و می‌توان گفت این کار آغاز سقوط کامل سیاست‌های آمریکا در غرب آسیا و کشورهای اسلامی است.

ولایتی افزود: بعضی از کشورهای دنبال‌رو آمریکا و مرتجعین منطقه می‌خواستند زمینه‌ساز نفوذ آمریکایی‌ها در منطقه شوند و در تحولات جدید و روی کار آمدن رییس‌جمهور جدید اقداماتی انجام دهند ولی با این کار بی‌حسابی که کردند به ضرر منافع آمریکا و به نفع مسلمین اقدام کردند. 

وی در پاسخ به ادعایی درخصوص کم جلوه دادن این اتفاق از سوی برخی مقامات تصریح کرد: این مساله مهم است از این منظر که قدس به همه‌ مسلمانان تعلق دارد و فقط به فلسطین و کشورهای عربی اختصاص ندارد و همه‌ی کشورهای اسلامی و مسلمانان نسبت به این موضوع حساس هستند زیرا قبله اول آنها قدس است و نمی‌گذارد از این پس آب خوش از گلوی رژیم صهیونیسی پایین برود و آمریکا هم روی خوشی در این اتفاق نخواهد دید.

مشاور رهبری در امور بین‌الملل در مورد یمن نیز خاطرنشان کرد: ما به ملت یمن و رهبران انقلابی آن تبریک می‌گوییم که توانستند توطئه‌های سعودی و امارات را در نطفه خفه کنند و ما از این پس که مردم یمن و حاکمیت یمن یکدست شده است شاهد پیروزی‌های بیشتر برای یمن خواهیم بود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها

نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی «سی ان ان» نشان داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین این کشور نسبت به جو بایدن، رئیس کنونی کاخ سفید، از حمایت تعداد بیشتری از رای دهندگان برخوردار است.

بنابر گزارش آر تی، بر اساس این نظرسنجی که از ۱۸ تا ۲۳ آوریل انجام شد و شامل ۹۶۷ رأی دهنده ثبت نام شده بود، با ضریب خطای آماری ۳.۸ درصد، ۴۹ درصد از شرکت کنندگان از ترامپ حمایت کردند و در عین حال، ۴۳ درصد از پاسخ دهندگان از بایدن حمایت کردند.

انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا قرار است در ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار شود و رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور فعلی دموکرات و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه هستند.

هر دو نامزد قبلاً تعداد کافی رای را از انتخابات مقدماتی دریافت کرده اند تا نامزدی احزاب خود را تضمین کنند و تقریباً همه رقبای آنها انصراف خود را از رقابت اعلام کرده اند.

پیش از این مارینا هاید، ستون نویس روزنامه گاردین در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نامزد‌های آن به این نکته اشاره می‌کند که دو نامزد اصلی یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن هر دو مسن هستند و در همین حال، یکی تقریبا مرتکب کودتا شده و دیگری از مشکلات حافظه رنج می‌برد. مسئله‌ای که انتخاب را برای رای‌دهندگان آمریکایی دشوار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟