Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@16:56:07 GMT

بیرانوند در اندیشه رکورد شکنی در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۱۳۳۱

بیرانوند در اندیشه رکورد شکنی در لیگ برتر

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در آستانه ثبت رکورد جدیدی در لیگ برتر فوتبال است. این دروازه بان در صورتی که مقابل تیم صنعت نفت آبادان در بازی روز دوشنبه گل نخورد به رکورد 7 کلین شیت پیاپی آرمناک پطروسیان می رسد.

ده خسوس دروازه بان تیم استقلال خوزستان دو فصل قبل با 6 کلین شیت پیاپی به رکورد پطروسیان نزدیک شد اما در نهایت نتوانست این رکورد را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمناک پطروسیان یکی از دروازه بان های خوب خارجی بود که در فصل دوم لیگ برتر 704 دقیقه دروازه خود را بسته نگه داشت. البته خسوس دروازه بان استقلال خوزستان  بازی هفتم با سپاهان تا دقیقه 85 مقاوت کرد اما خلعتبری اجازه نداد این رکورد از دست دروازه بان سابق سپاهان خارج شود. 

بیرانوند در فصل گذشته تصمیم گرفت این رکورد را بشکند و 6 بازی هم دروازه اش را بسته نگه داشت اما دربی پایتخت گل دریافت کرد و در نهایت نتوانست این رکورد را بشکند. 

امسال بیرانوند قصد دارد این رکورد را بشکند چرا که با حضور سید جلال حسینی و کامیابی نیا در دفاع مشکلی برای این موضوع ندارد. 

به هر حال بیرانوند می تواند با شکستن رکورد پطروسیان ، هواداران پرسپولیس را خوشحال کند و آشتی بزرگی میان آنها به وجود آید. 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد