Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-28@13:50:14 GMT

فیلم‌های کمدی پیشتاز جدول فروش فیلم +جدول

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۱۶۲۵

فیلم‌های کمدی پیشتاز جدول فروش فیلم +جدول

فیلم‌های کمدی «خالتور» و «ثبت با سند برابر است با اختلاف 400 میلیون تومان در رتبه‌های اول و دوم جدول فروش هفتگی قرار گرفتند.به گزارش بلاغ، دو فیلم کمدی «خالتور» و «ثبت با سند برابر است» همچنان در رقابت با یکدیگر رتبه های اول و دوم جدول فروش فیلم ها را در هفته جاری به خود اختصاص دادند.

فیلم سینمایی «خالتور» در رتبه اول جدول قرار دارد و با فروش 1 میلیارد و 12 میلیون و 230 هزار تومان در رتبه اول جدول هفتگی است این فیلم در کل به فروش 4 میلیارد و 149 میلیون و 885 هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» در رتبه دوم جدول هفتگی قرار گرفت. فیلم با فروش 642 میلیون و 467 هزار تومان در هفته دوم اکران به فروش کل 1 میلیارد و 334 میلیون و 763 هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» در هفته دوم با فروش 511 میلیون و 166 هزار تومان در رتبه سوم جدول فروش قرار گرفت و فیلم به رقم 1 میلیارد و 151 میلیون و 736 هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «آذر» در هفته اول نمایش با فروش 174 میلیون و 523 هزار تومان در هفته رتبه چهارم جدول قرار گرفت. این فیلم به فروش کلی 216 میلیون و 569 هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «خفه‌گی» در هفته هفتم نمایش 140 میلیون و 316 هزار تومان فروخت و در کل فروش فیلم به رقم 3 میلیارد و 855 میلیون و835 هزار تومان رسید.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با ثبت هجدهمین تساوی فصل شیاطین سرخ همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 17:30 به وقت تهران، چهار مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد برابر میهمان خود برنلی - تیم ماقبل آخر جدول - به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

شیاطین سرخ که با گلزنی آنتونی در دقیقه 79 قفل دروازه حریف را شکستند، نتوانستند از برتری خود محافظت کنند و در دقیقه 87 دروازه‌‌شان توسط زمی آمدونی باز و به این ترتیب بازی به تساوی کشیده شد. این پنالتی حاصل خطای آندره اونانا دروازه‌بان من‌یونایتد روی زمی آمدونی برای دفع یک توپ بود.

با این نتیجه منچستریونایتد 54 امتیازی شد و اگرچه همچنان در رده ششم جدول باقی می‌ماند اما اختلافش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، نیوکاسل به تنها یک امتیاز کاهش یافت. این در حالیست که میان من‌یونایتد با استون‌ویلا به عنوان دارنده آخرین سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا 12 امتیاز فاصله وجود دارد و تنها 4 هفته به پایان فصل جاری باقی مانده است.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

در سایر بازی‌های امروز لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

ولورهمپتون 2 - لوتون یک
فولام یک - کریستال پالاس
نیوکاسل 5 - شفیلدیونایتد یک

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (33 بازی)، لیورپول با 75 امتیاز (35 بازی) و استون‌ویلا با 66 امتیاز (34 بازی) رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏