Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@22:45:18 GMT

جنبش فتح خواستار اقدام مسلحانه علیه اسراییل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۲۰۱۶

به گزارش فارس، بنا بر اعلام شبکه المنار، شاخه نظامی جنبش آزادی بخش میهنی فلسطین (فتح) در اعتراض به اعلام قدس به عنوان پایتختی فلسطین اشغالی از سوی دولت آمریکا، خواستاز از سرگیری مقاومت مسلحانه در سرزمین‌های اشغالی شد.

شاخه نظامی فتح همچنین همه نیروهای خود را به حالت آماده باش درآورد و از دولت خودگردان فلسطین و سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) خواست دیگر اسرائیل را به رسمیت نشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانه که به صورت زنده قرائت شد، فتح از سازمان همکاری فلسطین، اتحادیه عرب و کشورهای اسلامی خواست قدس را به عنوان پایتخت فلسطین به رسمیت بشناسند و سفرای آمریکا و رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.

این جنبش همچنین از همه نیروهای خود و مقاومت فلسطین خواست به هر نحوی که می‌توانند با دشمن صهیونیستی دست به مبارزه مسلحانه بزنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره نوشت: دولت ترینیداد و توباگو امروز اعلام کرد که کشور فلسطین را به رسمیت شناخته است.

این کشور حوزه دریای کارائیب با تاکید بر اینکه این اقدام را در راستای اهداف صلح پایدار انجام داده، در بیانیه ای آورده است: به رسمیت شناختن فلسطین یک امر اخلاقی و عادلانه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: به رسمیت شناختن کشور فلسطین بیانگر خواسته های مشروع مردم فلسطین و حمایت از آن است.

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه گفته بود: بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا قرار است تا پایان ماه مه، فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت بشناسد.

کد خبر 6095728 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید