Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صداوسیما پایگاه اینترنتی نشریه هاآرتص در مطلبی نوشت: ترامپ با اقدام خود به جای صلح، خونریزی را برای شهر قدس به ارمغان آورد.
به گزارش پایگاه اینترنتی نشریه هاآرتص، به نظر می رسد که رئیس جمهور آمریکا علاقه زیادی به اجرای طرح جرد کوشنر برای ایجاد صلح (سازش) در خاورمیانه دارد اما او با این اقدام خود درباره شهر قدس به خشونت گسترده،ایجاد بی ثباتی در کشورهای متحد آمریکا در خاورمیانه(غرب آسیا) و اقدامات تروریستی دامن می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نظر نمی رسد که اقدامات ترامپ مورد حمایت بسیاری از رای دهندگان به وی باشد. نظرسنجی جدید دانشگاه مریلند نشان می دهد که شصت و سه درصد از مردم آمریکا و از جمله چهل و چهار درصد از جمهوری خواهان مخالف انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به شهر قدس هستند. 
شهر قدس محل زندگی حدود سیصد هزار نفر فلسطینی است که بسیاری از آنها در فقر شدید و مناطق فاقد امکانات و با تراکم جمعیت بالا زندگی می کنند.بسیاری از فلسطینی ها در مناطق حومه ای شهر قدس از کمبود امکانات زیرساختی و فرصت های لازم برای پیشرفت اقتصادی و اجتماعی رنج می برند. جرد کوشنر، داماد ترامپ ماهها است که بر روی از سرگیری مذاکرات بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها برای حل و فصل این منازعه کار می کند.
به نظر می رسد که سخنرانی اخیر ترامپ می تواند به منزله پایانی بر تلاش های چند ماه اخیر کوشنر باشد. در پایان هفته گذشته کوشنر اعلام کرد که در جهت پیشبرد منافع مهم آمریکا در خاورمیانه(غرب آسیا) تلاش می کند اما به نظر می رسد که ترامپ برای تحکیم جایگاه سیاسی خود همه طرح های وی را نابود کرده است.
تبعات این اقدامات ترامپ می تواند شدید باشد. ما می توانیم شاهد خشونت در شهر قدس باشیم.ما می توانیم شاهد خشونت در قلمروهای فلسطینی و یا اینکه حتی در جهان عرب و اسلام باشیم. یک تغییر در موضع آمریکا در رابطه با شهر قدس می تواند سبب بی ثبات شدن وضعیت و جایگاه محمود عباس و یا خاندان سلطنتی اردن شود.این موضوع مطمئنا می تواند فرصت قابل توجهی برای تقویت جبهه ایران شود. این موضوع می تواند سبب دور شدن آمریکا از متحدان اروپایی اش شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت