Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمدعلی حق‌بین در آیین تکریم و تجلیل از یادگاران شهدای مدافع حرم استان گیلان اظهار داشت: اقتدار و امنیت امروزمان که در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران حاکم شده به پاس و ثمره خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با بیان اینکه اقتدار و توانمندی مدافعان حرم دشمن را کیلومترها از مرزهای جمهوری اسلامی دور کرد، افزود: دشمنان ایران اسلامی امروز خود به نابودی کشیده شدند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حق‌بین با تاکید بر اینکه توطئه شوم استکبار و رژیم صیهونیستی با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری نابود شد و همواره باید به‌دلیل داشتن رهبری فرزانه خدا را شاکر باشیم افزود: سربازان و فرزندان ایران اسلامی با گوش‌فرا دادن به دستور مقام معظم رهبری نابودی داعش را به ارمغان آورند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم در خارج از از مرز‌ها در دفاع از ارزش‌های اسلامی، خون خود را نثار کردند افزود: پیروزی جبهه مقاومت علیه داعش از آه مظلومان و به برکت دعای خیر مسلمانان است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با تاکید بر اینکه جایگاه شهدا و خانواده شهدا باید همواره در جامعه امروز حفظ و تکریم شود تاکید کرد: بی‌اطلاعی و غفلت از همسران و فرزندان شهیدان به‌ویژه شهدای مدافع حرم در استان گیلان زیبنده نیست.

سردار حق‌بین با بیان اینکه خانواده شهدا همواره هیچ انتظاری از جامعه امروز نداشته و ولایتمداران بی‌ادعایی هستند اظهار داشت: خانوده شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس از ستون‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی