Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@02:05:43 GMT

بهترين دعا براي حل مشکلات

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۳۹۹۵

بهترين دعا براي حل مشکلات

خبرگزاري آريا - کارشناس علوم قرآني گفت: درود بر پيامبر جايگاه ارزشمند زيادي دارد که هيچ دعايي ندارد. در بعضي روايات نقل شده است هر مشکلي داريد با صلوات بر محمد و آل محمد حل کنيد.
به گزارش جام نيوز به نقل از ميزان، حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي رضايي کارشناس علوم قرآني درباره اعمال روز ولادت پيامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: خواندن دعاي زيارت اين دو بزرگوار از اعمالي است که براي امروز توصيه مي شود، همچنين نماز مربوط به ايشان که در مفاتيح آمده، از بهترين اعمال است و ثواب بسياري دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي صلوات را بهترين دعا خواند و اظهار کرد: هيچ دعايي که به اندازه صلوات ثواب داشته باشد وجود ندارد و دليل آن اين است که توصيه و سفارش "ان الله و ملائکه يصلون علي النبي" از خداوند درباره هيچ دعايي نيامده است و در آن گفته شده که خدا و فرشتگان بر پيامبر درود مي فرستند. بنابراين نبايد فراموش کنيم که فرستادن صلوات به عنوان بهترين دعا بسيار ساده است و در زمان استراحت، بيداري، حين انجام کار و خواندن درس، فرد مي تواند اين دعا را که جايگاه بسيار بالايي دارد بخواند.
اين کارشناس علوم قرآني درباره اثرات فرستادن صلوات، توضيح داد: درود بر پيامبر جايگاه ارزشمند زيادي دارد که هيچ دعايي ندارد. در بعضي روايات نقل شده است هر مشکلي داريد با صلوات بر محمد و آل محمد حل کنيد. مي توانيد صلوات نذر کنيد و به آرامش حل مشکلات برسيد. روايات زيادي درباره درود بر حضرت محمد(ص) وجود دارد به نحوي که پيامبر اسلام مي فرمايد کسي که اسم من را بشنود و درود و صلوات نفرستد در حق من ظلم کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز حادثه انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی به دیسپچ مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت، مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از آنها به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر بعدی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6094569

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار را در اولویت قرار دهید
  • ضرورت اولویت قرار دادن حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • (ویدئو) آموزش فرستادن صلوات توسط بازیکنان تراکتور به گوستاوو
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود