Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:02:28 GMT

آتش‌سوزی مغازه‌ای جان یک جوان را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۴۵۸۵

آتش‌سوزی مغازه‌ای جان یک جوان را گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از جان باختن یک جوان در آتش‌سوزی یک مغازه خبر داد.

به گزارش ایسنا جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۱:۴۷ بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در مغازه‌ای در خیابان قزوین خیابان شراره به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محل آتش سوزی یک باب مغازه لوازم الکتریکی به وسعت ۲۰ متر بود که مقدار زیادی هم جنس داخل آن وجود داشت، تصریح کرد: دود و شعله زیادی از کرکره مشبک این مغازه به بیرون می‌زد، همچنین اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که یک نفر داخل مغازه حضور دارد و متاسفانه درب کرکره‌ای هم قفل بود که آتش نشانان بلافاصله در را باز کرده و مشغول اطفای حریق شدند که در حین عملیات با وضعیت کاملا سوخته یک جوان حدودا ۳۰ ساله مواجه شدند که به گفته اهالی سال‌ها بود که شب‌ها در همان محل استراحت می‌کرد و با حضور عوامل اورژانس و بررسی‌ها و معاینات لازم مشخص شد که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتشنشانی با اشاره به اینکه آتش بلافاصله خاموش و از سرایت آن به مغازه‌های اطراف جلوگیری شد، گفت: در سطح شهر مغازه‌ها و کارگاه‌هایی وجود دارند که کارگران شب‌ها در آن محل خوابیده یا به صورت شیفت شب کار می‌کنند. این درحالیست که از نظر ایمنی و از نظر کارشناسان ایمنی حضور یک نفر در داخل مغازه و در کارگاه‌ها برای استراحت کردن و خوابیدن مورد تأیید نیست و حتما افراد باید در یک محل امن‌تری استراحت کنند.

ملکی در پایان اظهار کرد: اگر به هر دلیلی افراد مجبور هستند که شب‌ها در کارگاه ها و مغازه ها استراحت کنند، لازم است که تمهیدات لازم برای ایمنی اندیشیده شود، همچنین به هیچ‌عنوان درهای این مکان‌ها نباید قفل باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر برنامه ریزی انجام شده طرح سه روزه ویژه مقابله با سرقت مغازه در استان بوشهر با بهره گیری از ظرفیت دوایر تجسس و پلیس آگاهی اجرا که تلاش پلیس استان منجر به شناسایی و دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت مغازه با استرداد اموال سرقتی مکشوفه به افراد مالباخته شد.

وی افزود: معدل کشف سرقت مغازه استان بوشهر در سال جاری میزان ۸۰ درصد به دست آمده، و افزایش ۶۰ درصدی کشفیات این سرقت مهم در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل منجر به کاهش ۲۸ درصدی وقوع سرقت مغازه در سال جاری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر به نقش مؤثر مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی و همراهی و همکاری با پلیس در کسب این موفقیت اشاره و تاکید کرد: نصب تجهیزات مراقبتی الکترونیکی و تقویت حفاظت فیزیکی مناسب این اماکن در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از همه مهم‌تر پیشگیری و درمان به موقع مصرف کنندگان مواد مخدر می‌تواند در کاهش بیشتر وقوع این سرقت مؤثر باشد.

کد خبر 6091500

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • (ویدئو) لذت یک توله شیر کوهی از استراحت در بانوج
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری