Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: در اثر تصادف زنجیره ای دیشب در اتوبان قزوین به آبیک در مجموع ۳۱ نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته، قزوین در مه شدید ساعات پرحادثه ای را سپری کرد و با گذشت ۴۴ دقیقه از نیمه شب در محدوده آمادگاه و در مسیر قزوین به آبیک در محدوده میر پنجی در  فاصله ۳۵ کیلومتری از شهر قزوین و ۷ کیلومتری شهر آبیک، یک دستگاه تریلر به علت مه شدید از کنترل خارج شده و قیچی می کند که این امر موجب می شود تصادف زنجیره ای رخ داده و ۱۷ خودرو باهم برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری مهر بلافاصله در تماس با مدیرکل مدیریت بحران استان از وضعیت این حادثه خبر دقیقی منتشر کرد و تعداد مجروحان را ۲۵ نفر و خودروهای حادثه دیده را ۱۶ سواری و یک دستگاه تریلر اعلام کرد.

ایرج زاهدپور امروز صبح نیز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید اخبار منتشر شده در خبرگزاری مهر تعداد مجروحان را تاکنون ۳۰ نفر و یک نفر به صورت سرپایی اعلام کرد.

وی اظهارداشت: نیروهای امداد جمعیت هلال احمر هم به همراه ۴ دستگاه آمبولانس در محل حاضر شدند و به نجات مصدومان شتافتند واتوبان قزوین به کرج برای کمک رسانی به مجروحان حادثه دیشب حدود ۴۵ دقیقه مسدود شد.

پیمان نامداری هم دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: ساعت ۴۴ دقیقه دیشب پس از اطلاع از وقوع چند حادثه در اتوبان قزوین به تهران تعداد ۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که بلافاصله مصدومان به بیمارستانهای شهید رجایی قزوین و آبیک منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: آخرین آمار مجروحان حادثه تصادف زنجیره ای دیشب ۳۱ نفر است که یک نفر از مجروحان به صورت سرپایی درمان شده است.

نامدار بیان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ کشته ای نداشته و مجروح بدحال نیز نداریم.

وی انتشار برخی آمارهای غیرواقعی در خصوص تعداد بالای خودروهای حادثه دیده و مجروحان غیر از آمار اعلام شده کنونی را تکذیب کرد و افزود: شاید آمارهای اعلام شده مربوط به سایر حوادث در نقاط دیگر بوده است.

علت حادثه دیشب ناتوانی راننده تریلر در کنترل خودرو بر اثر مه شدید و لغزندگی جاده اعلام شده است.

در حالی که مسئولان استانی آمارهای یاده شده را ارائه کرده اند، معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور از برخورد دو تریلر و ۴ کامیون و۵۰ خودرو خبر داده و تعداد مصدومان را ۲۱۵ نفر اعلام کرده است که مسئولان استانی آن را تایید نکرده اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد در گفتگویی با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهارکرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

وی گفت: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903393

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مشهد (فیلم)
  • ببینید | تصاویری از تصادف زنجیره‌ای عجیب در جاده مشهد
  • راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان در تصادف باکامیون جان باخت
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون