Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@03:50:39 GMT

گلر جنجالی زنان آمریکا در رویای ریاست فدراسیون

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۵۱۲۹

گلر جنجالی زنان آمریکا در رویای ریاست فدراسیون

رکنا: هوپ سولو، گلر افسانه ای تیم ملی آمریکا برای ریاست فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کاندیداتوری کرد.

انتخابات فدراسیون فوتبال آمریکا سال آینده برگزار خواهد شد و سانیل گولاتی اعلام کرد که سال آینده برای ریسایت فدراسیون کاندید نخواهد شد. او از سال 2006 هدایت فدراسیون آمریکا را برعهده دارد. حالا هوپ سولو که اخیرا با متهم کردن سپ بلاتر به آزار جنسی، جنجال بسیاری در دنیای فوتبال به وجود آورد، مدعی شد که قصد دارد برای انتخابات ریاست فدراسیون آمریکا که سال آینده برگزار می‌شود، شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در فیس بوکش نوشت:" از وقتی یک دختر جوان بودم، تمام آنچه می‌خواستم این بود که در بالاترین سطح برای آمریکا فوتبال بازی کنم. می‌خواستم جام جهانی و المپیک را ببرم. در آمریکا، ایمان به سیستم ، به مربیان، به استعداد ها و مسئولین فوتبال را از دست داده ایم. حالا باید دوباره روی اهدافمان تمرکز کنیم.
زمان در عبور است. من در حال سفر در دور دنیا هستم تا مشکلات را بشناسم و چیزهای جدید یاد بگیرم. با تیم‌های خارجی، بازیکنان و فدراسیون ها دیدار کرده ام. من با روسای فدراسیون یونایتد برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی آمریکا نیز صحبت هایی انجام داده ام. در این مدت، مسئولیت سنگین رهبری را یاد گرفته ام و توانایی این را دارم که جلوی مشکلات را بگیرم."

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت

علی دانشمندفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور اظهار کرد: خوشبختانه سطح ورزشکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کردند از نظر فنی بالا بود.

وی افزود: استعدادهای درخشانی به ورزش بوکس کشور در این مسابقات معرفی شدند که قطعا آینده بوکس ایران را خواهند ساخت.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به میزبانی ملایر گفت: در این چند روزه شاهد بودیم که تمام مسئولان ملایر برای برگزاری مطلوب این مسابقات شبانه‌روز تلاش کردند و انصافا سنگ تمام گذاشتند.

دانشمندفرد خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بوکس استان همدان و مدیران ورزشی ملایر به جهت فراهم کردن بهترین امکانات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بوکس کشور بیان کرد: با استخدام مربیان کوبایی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام که به صورت زیرساختی آینده بوکس کشور را بسازیم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: به دنبال استعدادیابی و پیدا کردن نخبه‌های بوکس برای المپیک‌های آینده هستیم نا بتوانیم مدال کسب کنیم.

دانشمندفرد با بیان اینکه بوکس از محدودیت خارج شده است، گفت: امروز دیگر بوکس ورزش مظلوم کشور نیست و از محدودیت خارج شده و نگاه مدیران ورزش کشور به این ورزش تغییر کرده است.

وی افزود: همچنین امروز بوکس به خوبی توسط صدا و سیما و رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که باعث استقبال خانواده‌ها از این رشته شده است.

کد خبر 6092626

دیگر خبرها

  • رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان | ویدئو
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم