Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کمیته حقوق غیرقابل تصرف ملت فلسطین» در مجمع عمومی سازمان ملل جلسه‌ای ویژه تشکیل داد و از دولت آمریکا خواست از تصمیمش علیه قدس صرف‌نظر کند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «کمیته حقوق غیرقابل تصرف ملت فلسطین» در مجمع عمومی سازمان ملل جلسه‌ای اضطراری برگزار کرد، در این جلسه از تصمیم دولت آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و نیز انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس شدیدا ابراز نگرانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش خبرگزاری «معاً»، کمیته مذکور در بیانیه‌ای اعلام کرد اینگونه اقدامات، نقض آشکار قطعنامه‌های شورای امنیت در این رابطه مانند قطعنامه‌های ۴۷۶ (۱۹۸۰)، ۴۷۸ (۱۹۸۰) و ۲۳۳۴ (۲۰۱۶) است علاوه اینکه نقض قطعنامه‌های مجمع عمومی از جمله قطعنامه ۱۸۱ نیز می‌باشد.

کمیته حقوق غیرقابل تصرف ملت فلسطین تصریح کرد: این تصمیم‌ها فقط اسرائیل به عنوان یک نیروی اشغالگر را تشویق می‌کند که به اقدامات غیرقانونی خود از جمله انضمام غیر قانونی قدس شرقی (به فلسطین اشغالی) را ادامه دهد و این اقدامات، پیامد‌ها بلندمدت در خاورمیانه و تمام جهان خواهد داشت.

کمیته مذکور از آمریکا خواست از این تصمیم خود صرف‌نظر کند و در ادامه از همه خواست در راستای به سرانجام رسیدن راه‌حل دو دولتی بر اساس مرزهای ۱۹۶۷ و شناسایی قدس شرقی به عنوان پایتخت دولت فلسطین تلاش کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد