Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس پلیس شهرستان اصفهان از دستگیری عوامل قتل جوان 28 ساله در نزاع خیابانی و تحویل آن‌ها به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش گروه جناییی رکنا، سرهنگ حسن یاردوستی، رئیس پلیس شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان اصفهان و ارائه گزارش در مورد وقوع یک نزاع خیابانی و کشته شدن یک جوان، بلافاصله تیم گشت فوریت‌های انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در اثر این نزاع خیابانی جوان 28 ساله اصفهانی در اثر شدت ضربات وارده جان خود را از دست داده بود و قاتلان او از صحنه درگیری متواری شده بودند.
رئیس پلیس شهرستان اصفهان بیان کرد: مأموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند عوامل این قتل Murder را که 3 نفر بودند شناسایی و در کمتر از 12 ساعت پس از وقوع قتل در مخفیگاه خود دستگیر کنند.
وی از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: مراقبت نکردن خانواده‌ها از جوانان پایه اصلی این‌گونه جرائم جبران‌ناپذیر است و مجرمان این را بدانند که پلیس Police با هرگونه ناهنجاری‌ برخورد قانونی می‌کند و اجازه هرج و مرج و بی‌نظمی را به مخلان نخواهد داد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند