Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ایزی پایپ کاشان با پیروزی مقابل ستارگان ساری جواز حضور در فینال چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان که از روز گذشته در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است، از ساعت ۱۰ صبح امروز دیدارهای مرحله نیمه نهایی برای تعیین فینالیست‌ها برگزار شد که در یکی از این دیدار‌ها تیم‌های ایزی پایپ کاشان و ستارگان ساری به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار حساس و دیدنی ایزی پایپ با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل حریف به برتری دست یافت و جواز حضور در فینال مسابقات را کسب کرد.

در دیگر دیدار این مرحله تیم تایتان مرکوری آمریکا مقابل نماینده مغولستان به پیروزی رسید و حریف ایزی پایپ در فینال شد. رقابت فینال ساعت ۱۷: ۱۵ عصر امروز و دیدار رده بندی ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این رقابت ماگومد رسول قاضی ماگومدوف، دارنده مدال طلای جهان، در حالی که در دیدار وزن ۷۴ کیلوگرم با نتیجه ۹ بر ۲ از الیاسی پیش بود، اما در یک لحظه و روی غافلگیری ضربه فنی شد و شکست خورد تا تیم ستارگان یک پیروزی ارزشمند را از دست بدهد.

ایزی پایپ کاشان ۶ - ستارگان ساری ۴

نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است: (اسامی تیم ایزی پایپ در ابتدا آمده است)

۵۷ کیلوگرم:

رضا اطری - ۱۱ نادر حاج آقا نیا ۴،

۶۱ کیلوگرم:

ولادمیر خینچیگاشویلی ۹ - محمد رمضان پور صفر (رمضان پور سه اخطاره شد)

۶۵ کیلوگرم:
فرزاد عموزاده خلیلی ۳ - حاجی علی یف ۴،

۷۰ کیلوگرم:

محمد نادری یک - ماگومد قربان علی یف ۱۲،

۷۴ کیلوگرم:

حسین الیاسی، برنده - ماگومد رسول قاضی ماگومدوف (الیاسی با ضربه فنی به پیروزی رسید)

۷۹ کیلوگرم:

رضا افضلی ۳ - امید حسن تبار ۴،

۸۶ کیلوگرم:

علیرضا کریمی ۵ - اسماعیل محمودی صفر

۹۲ کیلوگرم:

حسین شهبازی ۴ - اباذر اسلامی ۳،

۹۶ کیلوگرم:

ولادیمیر بایتسایف ۵ - اسماعیل نجاتیان صفر

۱۲۵ کیلوگرم:

گنو پتریاشویلی - جابر صادق زاده، برنده (پتریاشویلی کشتی نگرفت)

برنامه مسابقات فینال و رده بندی به شرح زیر است:

رده بندی: ستارگان ساری - خیموری مغولستان (ساعت ۱۶)

فینال: ایزی پایپ کاشان - تایتان مرکوری آمریکا (ساعت ۱۷: ۱۵)

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، از ایرنا، امید ابراهیمی هافبک باتجربه فوتبال ایران، در ۳۷ سالگی نیز یکی از لژیونرهای موفق فوتبال ایران است. اگر به میزان دوندگی امید در این فصل از لیگ ستارگان قطر نگاهی بیندازید به این موضوع پی می‌برید که او چه تلاشی در خط میانی باشگاه الشمال انجام داده و تا چه حد، مهره تاثیرگذاری بوده است.

آمار و ارقام هم نشان می‌دهد او در زمره‌ی دونده‌ترین بازیکنان لیگ ستارگان قرار گرفته و در این بخش میان ۱۰ بازیکن برتر حضور دارد. پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال درباره‌ ابراهیمی می‌گوید:«امید به معنی واقعی یک فوتبالیست حرفه‌ای است. او قبل از همه وارد تمرین می‌شود و بعد از همه کمپ را ترک می‌کند. دوندگی بالای او در زمین هرگز با سن و سالش همخوانی ندارد. هر فردی اطلاعی از سن امید نداشته باشد، فکر می‌کند او ۲۰ ساله است.»

الشمال که فصول قبل مدام در رفت و آمد میان لیگ ستارگان و دسته‌ پایین‌تر بود، این فصل نتایج قابل قبولی به دست آورده و از هفته‌ها قبل بقای خود را در مسابقات مسجل کرده است. بدون شک یکی از دلایل وقوع این اتفاق، درخشش امید ابراهیمی است. همین موضوع سبب شده تا باشگاه الشمال از حالا علاقه‌مند به تمدید قرارداد با ابراهیمی باشد.

اسبقی، سرمربی الشمال در این باره می‌گوید: «دوست دارم تمام بازیکنان خارجی کنار ما بمانند، از جمله امید که رضایت کاملی از عملکرد او داریم. علاقه دارم امید یک فصل دیگر در الشمال باشد و به همین دلیل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او همچنان به فعالیتش در لیگ ستارگان قطر ادامه خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا