Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد، اظهار کرد: توطئه آمریکا برای انتقال سفارت خود به قدس شریف سرآغاز نابودی اسرائیل خواهد بود.

وی افزود: این اقدام در واقع کندن چاهی توسط آمریکا برای اسرائیلی هاست که در آن فروخواهند رفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این اقدام آمریکایی ها باعث شد تا دو میلیارد مسلمان با آمریکا دشمن شده و ماهیت این نظام ناپاک را بشناسند و اگر ما می خواستیم چهره ناپاک آنها را به دنیای اسلام نشان دهیم به این خوبی نمی توانستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مشهد تصریح کرد: آمریکایی ها بعد از ۴۰ سال مذاکره با عرب ها در خصوص اسرائیل، شرط اول و اساسی مقدس نگاه داشتن قدس شریف را زیر پا گذاشتند و بد عهدی خود را به همه ثابت کردند.

علم الهدی تاکید کرد: در این شرایط جای تعجب است عده ای در کشور بازهم به دنبال مذاکره با آمریکا هستند و از برجام پوسیده حمایت می کنند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: اگر ما می خواهیم به همه ثبات کنیم در موضوع برجام پای عهدمان ایستاده ایم دیگر لزومی ندارد، زیرا همه دنیا به بدعهدی آمریکایی ها پی برده اند.

وی گفت: ادامه مسیر مذاکره با آمریکایی ها هیچ توجیه سیاسی و دیپلماسی برای کشور ما ندارد زیرا دیدیم آنها سرانجام چگونه به همه مسلمانان خیانت کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به اتفاقات منطقه اشاره کرد و گفت: پیروزی جبهه مقاومت بر تکفیری های داعش موضوع مهمی بود که با رهبری مقام معظم رهبری و فرمانده سردار سلیمانی محقق شد که جای تبریک دارد.

علم الهدی با اشاره به تلاش سعودی ها با همکاری کشورهای غربی برای ایجاد تفرقه در لبنان با نقش آفرینی سعد حریری گفت: این توطئه نیز شکست خورد و آنها مجبور شدند فرانسه را وارد ماجرا کرده و موضوع را جمع کنند که این اقدام موجب افزایش وحدت در لبنان و افزایش اقتدار ایران در منطقه شد.

امام جمعه مشهد تلاش برای درگیری بین انصارالله یمن و مزدوران عربستان را نقشه دیگر آمریکایی ها در منطقه برشمردو گفت: این توطئه نیز با مرگ عبدالله صالح خنثی شد.

وی تاکید کرد: همه این پیروزی ها به برکت نگاه ویژه امام زمان (عج) و مقاومت مردم برابر استکبار به دست آمده و انشالله با ظهور حضرت در دنیا فراگیر خواهد شد.

منبع:مهر

902

امام جمعه مشهد آیت الله سید احمد علم الهدی خطبه های نماز جمعه انتقال سفارت آمریکا به قدس آغاز نابودی اسرائیل

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

به گزارش جماران؛ به نقل از مهر، امام جمعه قم گفت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سالهای اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه قم گفت: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کنند و هر جریانی که برابر آنان قدعلم کند، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آن است.

سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت: در روز شهادت امام صادق علیه‌السلام رژیم شاه به مدرسه فیضیه حمله کردند و طلاب و مردمی که در این مراسم حضور یافته بودند را مورد شتم و ضرب قرار دادند و شماری را نیز به شهادت رساندند.

امام جمعه قم با تسلیت شهادت صادق آل محمد (ص) بیان کرد: باید بدانیم علت تمام مصیبت‌هایی که در حق اهل بیت علیهم السلام روا داشته شده چه بوده که امام باقر علیه السلام فرمود هر کسی ستم‌های ناروایی که بر ما اهل بیت علیهم السلام روا داشته نشناسد با کسانی که این کار‌ها را انجام دادند شریک است.

 سعیدی گفت: ائمه معصومین علیهم السلام در طول امامت خود بدنبال حاکمیت الهی بودند و حاکمان زمان می‌دانست که امام صادق علیه السلام داعیه امامت دارد و درسی که ما باید در این عرصه بگیریم پیروی از سیره اهل بیت علیهم السلام است و کسی که می‌گوید دین از سیاست جدا است در واقع از اسلام و دین چیزی نفهمیده است.

خطیب جمعه قم با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت: این عملیات دارای ابعاد گسترده و پیچیده‌ای بود که ایران اسلامی در این عملیات محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت.

تولیت حرم بانوی کرامت افزود: در اسرائیل تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکل فلسطین در دیدار با معلمان تاکید کردند هیچ راه حلی جز بازگشت صاحبان این سرزمین وجود ندارد.

سعیدی با اشاره به اعتراض دانشجویان علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سال‌های اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه قم ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آن‌ها است، چرا که آنان می‌دانند اگر ملت‌ها بیدار شوند، نمی‌توانند به چپاول خود ادامه دهند و امروز این شرایط در غرب حاکم است.

وی اضافه کرد: متأسفانه عده‌ای امروز در برابر اقدامات آمریکا علیه دانشجویان سکوت کردند.

سعیدی با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: خروجی دهه ولایت صرف شادی و بزرگداشت نیست و بیان فضائل اهل بیت علیهم السلام باید در دستور کار باشد و خروجی دهه کرامت باید افزایش میزان ارادت و عمل مردم به آیات الهی باشد.

امام جمعه قم ابراز کرد: زیارت با معرفت اهل بیت علیهم السلام و عمل به احکام اسلامی باید سرلوحه برنامه‌ها باشد.

سعیدی افزود: از نیروی انتظامی به دلیل تلاش‌هایی که در عرصه حجاب و عفاف دارد باید تقدیر کرد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت در قالب دومین سفر به استان قم خواهند آمد که امید است این سفر نیز پر از خیر و برکت باشد.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • تجلی حقوق بشر آمریکایی در برخورد وحشیانه با دانشجویان معترض
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • دانش‌آموزان ‌‌باید بدانند فلسفه مرگ بر آمریکا و اسرائیل چیست
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی